Min umulige kat (Tv program)

Altså man kan finde alt på Google :slight_smile:
Umiddelbart synes jeg at det er nogle ret håbløse tilfælde han kommer ud til og så er det bare nogle virkelig simple ting han gør for at løse problemerne. Jeg er lidt forundret over at der ikke skal mere til. Det virker næsten for godt til at være sandt.

Ih nu skal jeg altså ind og se dem… ejer/kat er næppe overdrevet - jeg ved fra hunde-programmerne, at det er helt normalt at komme ud til den slags familier, hvor dyret har nærmest opløst hjem og ejer og tasken er pakket til psyk… Mange lever meget længe med et problem, før de ringer… Jeg skal se om jeg kan se det senere… har ikke tv jo!

Men har hørt at han ankommer med sine ting i en guitartaske:-)

Så fik jeg mulighed og tid til at se Galaxy.

Jeg synes godt om ham - men jeg savner at se ham arbejde med katte - da jeg ikke har tv - kan jeg ikke se andet end nogle tips til dit og dat og det er almen viden som alle kan slynge ud.

Jeg har skrevet til Munera i USA og spurgt om hun kender ham og om han er uddannet og hvis hvor. Når hun svarer skriver jeg det her.

Umiddelbart er jeg dog enig med ham i hans betragtninger, men jeg anser det for almen viden blandt de fleste ejere i DK.
Det jeg gerne ville se var løsninger på fx katte, der angriber ejerne, hjemmets andre katte eller OCD og stressrelaterede problemer. Umiddelbart tror jeg ikke han har en samme træningsrelaterede tilgang til tingene, som Munera, jeg og andre har - men jeg kan ikke sige det, for jeg har ikke set om han anvender de operante procedure eller ej.

MVH