Min ven katten magasin

Hej er der nogle der kender dette blad…
jeg fandt den lige ved et tilfælde, men jeg kan ikke bestemme mig for om jeg synes den er værd at abonnere på.
I får lige et link

jeg abbonere på det. der er tit nogle gode artikler, og fine racebeskrivelser.
og så synes jeg at kunne huske at de også går ind og støtter kattensværn - men hæng mig ikke op på det sidste, kan være hukommelsen :S

men jeg synes det er et udemærket blad

Absolut et godt blad som jeg har holdt meget længe :thumbup:

[quote=line_refsgaard;353460]Hej er der nogle der kender dette blad…
jeg fandt den lige ved et tilfælde, men jeg kan ikke bestemme mig for om jeg synes den er værd at abonnere på.
I får lige et link
http://www.minvenkatten.dk/[/quote]

Jeg har været abbonemt lige fra første blad gg og er rigtig glad for det, måske fordi ejeren/udgiverens store kærlighed til katte skinner igennem hele vejen :thumbup:

[quote=Bodil;353462]jeg abbonere på det. der er tit nogle gode artikler, og fine racebeskrivelser.
og så synes jeg at kunne huske at de også går ind og støtter kattensværn - men hæng mig ikke op på det sidste, kan være hukommelsen :S

men jeg synes det er et udemærket blad[/quote]

Det er nemlig rigtigt, Hanne er altid med på første række og gør et kanont stort arbejde :slight_smile:

Synes det er lidt børne-agtigt. Men kan dog alligevel ikke lade være med at købe et, når jeg en sjælden gang imellem finder det hos en velassorteret bladforhandler :stuck_out_tongue: Man er vel kattetosse… Kunne ikke drømme om ligefrem at tegne abbonnement på det, det synes jeg, det ‘giver’ for lidt til.

Jeg synes det er et godt blad og så har jeg jo mødt Hanne og hun er et helt igennem dejligt menneske, så jo, det køber jeg :slight_smile:

Det er Dks bedste kattemagasin - og endelig et blad der bringer veldokumenterede artikler om træning af katte og adfærdsproblemer (Christina Lager er dygtig og hun skriver for bladet)

Jeg vil bestemt anbefale det

Super blad, som jeg har fået igennem flere år :slight_smile: