Min Ven Kattens Hobbyudstilling 2015

Så er billederne fra i går færdige :

Louis startede naturligvis dagen med at hive i gardinerne, fordi vi var lidt for langsomme med legetøjet :dokdok:

Vi havde fået dobbeltbur til Muffe, da vi ikke vidste, om han ville nøjes med et enkeltbur. Det gik heldigvis fint, så vores blåsølv perser boede i den anden halvdel hele dagen :wink: Rune tog dagens første lur lige da var pakket ud :tihi:

Bedømmelserne er i gang

Tina stod stand for JYRAK :høhø:

En lækker lækker internatmis, der søger nyt hjem.

Sonja var i højt humør, og den hele store bod var stillet frem!

Muffe til sin bedømmelse - som selvfølgelig foregik med høj haleføring :hjerte:

Louis hygger lidt med Rune.

Smukke smukke Felina med Hanne ved armen :wink:

Louis til bedømmelse :slight_smile:

Den Fulde Brormand (Cognac) gjorde sig lidt lækker på gulvet :lovelove:

Imens så den kære Ushi noget jaloux til :tihi:

Skønne Amelia

Xander synes altså duften i luften var MEGET mere spændende end et kamera :høhø:

Miss Bilka havde fået blærerøvsburet med :tihi:

Den bette Elvira

Louis holdt audiens for en lille pige, der bare var totalt skudt i ham. Han fik krammere og blev børstet længe :hjerte:

Elvis på 12 år fik charmeret mig ret grundigt. Han var kær :inlove:

Fanni på scenen med sine grønne øjne - hun var næsten stille :muhaha:

Muffe holdt audiens efter han havde fået prisen for største øjne :høhø:

Rune var lidt stolt over Louis vandt flotteste mønster :hjerte:

Og da han vandt Sødeste Killing. Da jeg tog det her havde jeg ikke fattet en meter :tihi:

Rafiki på scenen som NOM hankat.

Jools tog det koldt og roligt :wink:

Viggo og Vivi snakker lige sagerne igennem på scenen. Fik desværre ikke fanget Vivis totalt lillepigede smil, da han vandt :smiley:

Nessie havde taget Thilde med op til scenen :hjerte:

Junior tog det ganske roligt at være oppe som veteran. Kyrie så heller ikke ud til at synes, at der var noget stort i det :tihi:

Til sidst Johnny og Kaz-drengen - som var den eneste coon, der gad kigge på kameraet!

Så får I ikke mere for den 25 øre!

Dejlige billeder:-) Og hvor ser det bare hyggeligt ud! Næste år SKAL jeg altså med!

Showbussen kører helt sikkert igen næste år. :smiley:

Tak for nogle dejlige billeder fra en superhyggelig dag :smiley:

Sikke nogle dejlige billeder :slight_smile: Tak fordi du fremviser dem, det kunne have været en dejlig oplevelse at have været der :slight_smile:

Det burde du helt klart komme!

Vi syns egentligt der er temmeligt langt og var ikke taget afsted, hvis vi ikke synes Louis skulle have lidt mere udstillingserfaring… Men holde da op, hvor var det bare hyggeligt og hele køreturen værd! :smiley:

Vil gerne lige vise et par billeder, som Jeanette har sendt til mig. Mange tak for dem!

Et par meget stolte ejere, da Louis blev NOM. Tag jer ikke lige af, at Rune ser ond ud - det synes han i hvert fald selv :tihi:

Og så en meget skøn lille fin krammelig lækkerbasse :hjerte: Jeg er helt skudt i det her billede!

Louis er simpelthen lige til at kysse og kramme! Hvor er han dog bare smuk :lovelove::lovelove:

Dejlige billeder! :smiley: Jeg skulle desværre arbejde den weekend, men jeg kommer helt sikkert næste gang. :slight_smile: