Min Ven Kattens traditionelle hobbyudstilling - 1. november 2020

Men har du bemærket, at der findes en hel tråd alene til corona kommentarer, så de mange der rent ud sagt ikke gider høre mere politiseren, kan gå udenom :slight_smile: Den tråd er du jo også velkommen til at deltage i, når du har lyst til at kommentere på “et svært emne”. Denne her tråd vedrører jo noget helt andet…:wink:
VH
Susanne

1 Synes om

Men har du bemærket at du jo bare kan glide af på alt, der har med corona at gøre, hvis du ikke gider læse om det :wink: Det ændrer ikke på det faktum, at jeg kommenterer på din og andres opførsel overfor et medlem herinde, som jeg ikke finder ok.

1 Synes om

Ja da, men nu er den anden tråd rent faktisk lavet af en årsag, så man ikke behøver genere folk, der overholder gældende lovgivning. Det er helt fint, at du er OK med at folk skal bebrejdes at de holder loven og ikke nogle hjemmestrikkede regler (det synes jeg fx. i den grad er upassende!) - men det hører bare til i en anden tråd :wink:

2 Synes om

Tak :hjerte:

Til info hvis ikke du er klar over det så ligger Coronatråden i en lukket del af forum, jeg følte jeg ville ud med mit budskab i en relevant åben tråd.
Vidste godt jeg ville få hug.
Håber folket får en skøn udstilling og ingen hverken folk eller katte bliver smittet med noget grimt.

2 Synes om

Så har jeg siddet igår og lavet skilte til buret med thai oversættelse og så har jeg idag glemt min harddisk derhjemme, så jeg ikke kan få dem printet ud :besvimer: :blegne: