Min veninde er fotograf-elev

Ja, min bedste veninde er i lære som fotograf, og søndag middag gik vi lige en lille tur nede i Århus centrum. De er ved at lave et eller anden vej-arbejde nede ved Nørreport, og der lå nogle kæmpe store rør med et fantastisk lys i. Resultatet blev det her, som jeg lige synes I skulle se.

Og så lige et der blev taget hjemme hos Ditte inden vi gik, mens vi stadig var ved at stå op.

Gode billeder -thumbs … men nu ser modellen osse helt vildt sød ud :slight_smile:

Enig -thumbs

Enig -thumbs[/quote] Du ser virkelig dejlig ud på billederne. Hun må dælme gerne tage nogle billeder af mig, hvis jeg bare tilnærmelsesvis kan komme til at se så godt ud -høhø

May-Britt - det GJORDE vi jo dengang :smiley: :smiley: :smiley:

Super gode og flotte billeder Eva -thumbs

Ja, men der må skisme da kunne gøres et eller andet, som kan forbedre resultatet nu -høhø Jeg behøver såmænd ikke se lige så ung ud med én på 25, har det egentlig godt med min alder. Men du skulle altså have set Eva, da jeg så hende sidst. Veninden kan i hvertfald noget med at fjerne røde øjne.

-wow nogle flotte billeder…og modellen er da heller den værste jeg har set -thumbs

Er der en historie bag de røde øjne -høhø

[quote=“Denise”]

Er der en historie bag de røde øjne -høhø[/quote]

Enig -thumbs

Ja, en meget grim øjenbetændelse på det ene øje på udstillingen i Horsens. Stakkels Eva. Godt hun er kommet over det -thumbs

May-Britt - Åh ja det øje!! Det lignede guderne må vide hvad. Det så virkelig slemt ud den dag.
Denise - ja, som May-Britt lige skrev så havde jeg slem øjenbetændelse i det ene øje i Horsens, lige begyndt om lørdagen. Lille bitte ekstrem rød og irriteret sprække var det øje. Var hævet helt ned på kinden

Men ellers mange tak alle sammen. Vil så sige at en god fotograf altså får en til at se meget bedre ud :stuck_out_tongue: Jeg elsker i hvert fald når Ditte lige mener jeg skal med på nogen af hendes billeder, jeg er altid så glad for dem bagefter.
Hehe May-Britt, vi kan da bare lige få Ditte igang med en masse af den retouching de gør når de tager model-billeder der hvor hun er i lære. Pist væk er de sidste mange år, og du ligner en på 25 :smiley:

Ja, det (modello-billeder) har intet med skønhed at gøre - der er ren snyd. Jeg er sikker på at May-Britt ville være en super model. “Livet bliver bedre med alderen”, det sagde Uma Thurman selv i fjerneren for et par dage siden.

-thumbs

Orv - glemte lige: Fine billeder, Eva K. Og hvor har du altså et sødt ansigt. Det tror jeg bestemt ikke er snyd! [bigloony]

Neeej hvor ser du godt ud, og super flotte billeder. Hun blir en go fotograf.

Hilsen
Anne-Lykke

Og jeg som troede det var en bytur der var skyld i det :smiley:

NB! Er I klar over vi skriver i “Se min kat” emnet :smiley:

Denise - Nej, desværre ikke. Det havde været mere fornøjeligt :smiley: Selvom jeg nu hverken synes man er plaget af hæshed eller røde øjne efter at rygninger blevet forbudt på diskoteker og bare osv.
Hihi, så længe det ikke er se min mis -engel så går det nok.

Sheer - Det er lige det de er! Hun har efterhånden vist mig en del model-billeder før og efter. De har godt nok ikke alt for ren hud alle sammen :slight_smile: Men det er da bare godt at se når de nu som regel har skøn krop og ansigts-form.
Og mange tak for komplimenten

Det er godt nok lidt misvisende at galleriet hedder “se min kat”… for vi vil da se meget mere en “kun” katte :stuck_out_tongue:

Super billeder… hun er da go… skynd dig at poste de billeder hun tager af misserne også :ø)

Jammen så syntes jegde t skal hedde Galleri færdig slut -thumbs -thumbs

Ja, det med hjerteformet ansigt ses ofte, og jeg har set et par ansigter blive tilrettet til den ansigtsform, det er bestemt ikke umuligt, især fordi mange kun har den ansigtsform i kort tid af deres liv, dvs. mens de er ret unge. Et ansigt kan blive totalt ugenkendeligt af at få ændret omridset. Men det er lidt svært at tale om resten af det du skriver uden af virke lidt racistisk-lissom, håber du forstår. Heldigvis er det min oplevelse at de fleste som er modeller også et godt indtryk, er flotte, i virkeligheden. Der er bare andre krav til (mode)billeder end til virkeligheden. Jeg går skam ind for det, idealisering er godt. Ungdomsidealet synes jeg til gengæld godt kan løbe af sporet nogle gange.

Sheer - Helt enig. Nu tror jeg dog ikke at lige det firma altid laver helt så ekstreme ændringer, men jeg kan jo tage fejl. Hun har så bare ikke snakket om det. Men ja, de billeder taget til den slags har godt nok nogle andre ting der skal leves op til end vi andre sådan lige tror og mener :slight_smile:
Også enig mht ungdomsidealet…

Annette - Ja, når hun engang får dem taget så kommer de også fluks ind og bliver vist frem [bigloony]

Jammen så syntes jegde t skal hedde Galleri færdig slut -thumbs -thumbs[/quote:3nkmsnw6]

Det skulle nok bare have været i Off Topic tror jeg [bigloony]

Denise - Hehe, det var fordi at sidst jeg lige skulle vise noget (det var så en kat som jeg skal have) så skulle jeg havde lagt det herind i Galleri, og ikke i generel snak, så nu tænkte jeg at jeg da hellere måtte lægge billeder herind [bigloony]