Mine dejlige drenge *Nye billeder*

Tusind tak Anne, det kan du tro de er, altså livsnyderer, og er der noget de mangler, ja så får de det! -lovelove

Skønne billeder af 2 smukke dejlige fyre -forelsket -forelsket

Tusind tak Hayca [smilie=hate-smile.gif]

Jamen så får du da et par billeder mere af dem sammen [smilie=hate-smile.gif]

Og du kan tro de er glade for hinanden, jeg tror at de ville have meget svært ved at undvære hinanden - Og det skal de da heldigvis heller ikke! -forelsket

  • De bruger flere timer dagligt på at lege med hinanden. -danse[/quote]

Hvor lækkert - ja, nu sidder jeg jo nærmest og savler -love

Det kan jeg godt fortså! -høhø
Det gør jeg også -forelsket
Jeg kan slet ikke bære at jeg skal undvære dem til på fredag. Men jeg ved da at kæresten passer godt på dem [smilie=hate-smile.gif]

Hold da op hvor er de smukke begge to -love -love -love -love

Tusind tak Pia [smilie=hate-smile.gif]

Enig -thumbs

-forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Det her er hvad man kalder ren skovkatte attiude -love

Lækre katte du har - og skønne billeder -thumbs -thumbs

Tak skal i have… [smilie=hate-smile.gif]

Hehe, ja Annette, det udtryk har han oftest på - når han altså ikke ligner en tosse -høhø

hvor er de skønne… og sikke nogle vidunderlige billeder du har fået taget af dem… det er virkelig fedt at se ægte livsnydere :slight_smile: smukke smukke missere…

kan se at du også er begejstret for Ayla-bøgerne :slight_smile: dem læser mig og misserne ofte i… - de er især pjattede med Hestenes dal når jeg læser om huleløven… gad vide hvorfor mon :smiley: :smiley: :stuck_out_tongue:

[bigloony] [bigloony] [bigloony]
Hey Nogle dejlige dreng, skønne billeder.
Tak for kigget.
Hilsen Pia -engel

Tak skal du have Miss T [smilie=hate-smile.gif]

Jaa, jeg elsker serien om jordens børn, den er fantastisk. Hvis du kan lide dem, tror jeg at jeg vil anbefale dig Sagaen om valhal af Johanne Hildebrandt - også utrolig gode bøger!

Tak skal du have Pia, og det var da så lidt -thumbs

Tak skal du have Miss T [smilie=hate-smile.gif]

Jaa, jeg elsker serien om jordens børn, den er fantastisk. Hvis du kan lide dem, tror jeg at jeg vil anbefale dig Sagaen om valhal af Johanne Hildebrandt - også utrolig gode bøger!

[/quote]

Elsker også de bøger: De første par bind er nu de bedste… De sidste går der for meget stenalder-Beverlyhills i :stuck_out_tongue:

Elsker også dine charmetrolde! De er da bare rigtig fotogene, synes altid du får sat nogle rigtig gode billeder ind! -forelsket

dem vil jeg da kaste mig over - kan næsten regne ud det er en saga om de nordiske guder :slight_smile: det var min STØRSTE lidenskab da jeg var barn… jeg slugte alt hvad jeg kunne finde… på Gilleleje skole hvor jeg gik fra 0-5 klasse var der en kvit eller dobbelt-konkurrence da jeg gik i 4 klasse. Jeg stillede op med emnet de nordiske guder og jeg kom i finalen mod en fra 8 der var oppe i ædelstene… og vandt - jeg elsker historie… og især om aserne :slight_smile:

de bøger vil jeg da virkelig glæde mig til !!! :slight_smile:

enig - det er FOR lykkeligt… jeg har det lidt sådan at jeg ville elske hvis :

ayla IND I MELLEM stillede en fejldiagnose
at hun og jondalar IND I MELLEM havde utilfredsstillende sex
at hun IND I MELLEM blev upopulær
at hun IND I MELLEM kom til skade
at hendes patienter IND I MELLEM døde fordi hun kvajer sig
at hun IND I MELLEM fik lavet et dårligt stykke arbejde med skin, træ flint eller lign.

men nej… hendes liv er idel lykke… det er for meget til min smag…

:smiley: :smiley: tak for de fine komplimenter om mine drenge :slight_smile: jeg elsker også når jeg ind i mellem får et pletskud… de er så dejligt fotogene når de ellers ikke har for travlt med at være frækkerter :slight_smile:

-kramer

dem vil jeg da kaste mig over - kan næsten regne ud det er en saga om de nordiske guder :slight_smile: det var min STØRSTE lidenskab da jeg var barn… jeg slugte alt hvad jeg kunne finde… på Gilleleje skole hvor jeg gik fra 0-5 klasse var der en kvit eller dobbelt-konkurrence da jeg gik i 4 klasse. Jeg stillede op med emnet de nordiske guder og jeg kom i finalen mod en fra 8 der var oppe i ædelstene… og vandt - jeg elsker historie… og især om aserne :slight_smile:

de bøger vil jeg da virkelig glæde mig til !!! :slight_smile:

enig - det er FOR lykkeligt… jeg har det lidt sådan at jeg ville elske hvis :

ayla IND I MELLEM stillede en fejldiagnose
at hun og jondalar IND I MELLEM havde utilfredsstillende sex
at hun IND I MELLEM blev upopulær
at hun IND I MELLEM kom til skade
at hendes patienter IND I MELLEM døde fordi hun kvajer sig
at hun IND I MELLEM fik lavet et dårligt stykke arbejde med skin, træ flint eller lign.

men nej… hendes liv er idel lykke… det er for meget til min smag…

:smiley: :smiley: tak for de fine komplimenter om mine drenge :slight_smile: jeg elsker også når jeg ind i mellem får et pletskud… de er så dejligt fotogene når de ellers ikke har for travlt med at være frækkerter :slight_smile:

-kramer[/quote]
Tak RF, du kan tro der også bliver taget mange billeder, og mange kommer heller ikke online, hehe… -thumbs

Enig i det med bøgerne om Jordens børn… men jeg synes nu stadig de er ganske udmærkede. Jeg nød i hvert fald hver en side i dem.

Sagaen om Valhal handler om de nordiske guder ja, men de handler om deres liv på jorden, før de blev guder, og jeg syntes faktisk at Johanne Hildebrandt har gjort det rigtig godt. [smilie=hate-smile.gif]
Jeg voksede selv op med den nordiske mytologi, og jeg elsker den!

Hold op hvor er de bare skønne -lovelove

Hvor er jeg altså bare vild med synet af dine meget meget dejlige katte -forelsket -forelsket

Tak skal i have piger -forelsket