Mine dejlige misser

Efter jeg havde ordnet Victoria skulle drengene lige checke at alt var i orden…

De skulle bare vide hvad de skal en af de nærmeste dag… -høhø uhhhhh så er jeg ikke i kridthuset, så står den nemmelig på bad… -mai

Sikke en dejlig -forelsket -forelsket flok du har der, også alt den skønne pels.
I bad - skal i på udstillig eller ligende?

Nej vi skal ikke på udstilling, men vi har haft håndværkere der har lavet store huller i vægen til nye vinduer og specielt på den hvide fornemmer man de grålige toner efter cement og støv… :frowning: Jeg kunne jo ikke holde dem helt ude af stuen i 14 dage…så var de bare blevet kede af det…

Hvor er de søde. Der er meget pels at holde der.

-forelsket Sikke dejlige nullermænd.

Hvor er de søde! Pels er godt = meget pels er meget godt [smilie=hate-tunz.gif]

Dejligt 3-kløver -love -love -love
God badedag :smiley: :smiley:

Hun er vist godkendt :smiley:

Held og lykke med storebadedag

Jubiiiiiiiiii badedag det er da lækkert -love -love -love Hvor er de skønne Birthe -forelsket -forelsket

Victoria din smukke prinsesse -forelsket Nunuu din dejlige hvide prins -love Charlie din dejlige kramme bamse -love ja alle tre er jo nogle skønne og lækre misser. Og nu bliver de endnu mere lækre, eter et dejligt bad. God vaske dag Birthe -thumbs -forelsket -forelsket

Mums nogen skønne kramme-nusse-bamser du har… -love -love -love

Skønne dejlige misser du har dig der -forelsket -forelsket

Held og lykke med storebadedag :smiley:

Jooo tak…det bliver nok lørdag eller søndag… -høhø

Elsker det navn Poly… -høhø

De er så dejlige dit trekløver -forelsket

hihi birthe… husk billeder i våd tilstand…

stor -kramer på forhånd til når du skal bruge moralsk opbakning fordi dine katte ikke kan lide dig… og en STOR pose rejer til når de skal formildes igen :slight_smile:

Enig -thumbs -love -love

Ja jeg må vel hellere snart få gjort noget ved det…syntes egentlig bare at det er synd -græd