Mine døtre

En venlig sjæl spurgte mig hvorfor Sheila aldrig er med på billederne og det er fordi jeg for det meste har billeder af Cassey med misserne, så nu vil jeg da lige oprette et par billeder af mine to piger Sheila og cassey:wehuu:
Sheila den frække lige efter vi er kommet hjem fra dans :wehuu:

Sheila som har gang i chipsene:D

Sheila og Vanilla

Sheila og Vanilla som skal have et lille kys

Cassey efter dans

Cassey og far paulo

Også skal jeg lade være med at spamme jer med flere fotos af familien:ups::ups:

Tak for kigget inden for i din dejlige familie… puuuh far kommer til at sidde vagt ved døren når de 2 tøser bliver teenagere… guud de er smukke :inlove:

Paulo er vist nok ved at indsamle diverse pistoler og gevære til når de når den alder:tihi::tihi::tihi:

Jeg gruer for om faren nogensiden lader dem kommer udenfor en dør når de b,liver teenager?:S

Nååå det var dejlig endelig at se Sheila igen, hun er bare så smuk - ja selvfølgelig er resten af familien også det, men hun er speciel :wehuu:

Hold da op for nogle kønne tøser I har, du og Paulo.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Hold da op for et par smukke prinsesser, du har dér - de er bare SÅ kære i deres lyserøde dansedragter - og farmand er oz bare en lækkerbisken.

-engel

[quote=SineGry;100498]Paulo er vist nok ved at indsamle diverse pistoler og gevære til når de når den alder:tihi::tihi::tihi:

Jeg gruer for om faren nogensiden lader dem kommer udenfor en dør når de b,liver teenager?:S[/quote]

Det truede Finn også med, men det blev aldrig til noget :tihi:

PÅ nogen måder ligner de hinanden som 2 dråber vand, og andre er de bare SÅ forskellige

Cassey er den omdorgsfulde, fornuftige og elsker at bruge meget tid på at lære at skrive og regne

Sheila er en en pige som stort set aldrig er i ro, altid i fuld gang, utrolig påståelig, stædig intelligent og fræk

Mne de er nu dejlige dem begge to:wehuu:

Hold da op for et par smukke prinsesser, du har dér - de er bare SÅ kære i deres lyserøde dansedragter - og farmand er oz bare en lækkerbisken.

-engel[/quote]

Tuusinde tak:wehuu:

Du har et par utrolig smukke og søde piger der, kan godt forstå farmand ser en anelse stolt ud.
Knus Elin

I ser rigtig skønne ud. -wehuu -wehuu

[quote=SineGry;100509]PÅ nogen måder ligner de hinanden som 2 dråber vand, og andre er de bare SÅ forskellige

Cassey er den omdorgsfulde, fornuftige og elsker at bruge meget tid på at lære at skrive og regne

Sheila er en en pige som stort set aldrig er i ro, altid i fuld gang, utrolig påståelig, stædig intelligent og fræk

Mne de er nu dejlige dem begge to:wehuu:[/quote]

Sheila lyder som sin mor :tihi:

SÅ SÅ:arrig:

*HEHE på mange områder gør hun nok :tihi:

Hvor er jeg bare enig - det er nogle skønne tøser at se på :ok:

-lovelove Hvor er de bare smukke - dejlige piger du har

Dejlige prinsesser og misser :wehuu: :wehuu:

Sikke da nogle smukke og charmerende tøser du har der :wehuu:

de er nu smukke dine piger :slight_smile: -wehuu og farmand Paulo er vist en charmetrold :slight_smile:

Du har en smuk familie.

Fniiiiiiiis - glemte manden, han ser da også sød ud -høhø