Mine drenge nu med overskæg...he he

Nu begynder mine 2 babydrenge så småt at blive til unge mænd med dun på overlæben. De er 7 mrd og 11 dage gamle…og man begynder at kunne se de er mandfolk. :høhø:

Her et fællesfoto af “mænnerne”

Her er det først min “Lillebror” Chicabee Pixelmania - blå drønnert på 3,6 kg

Og min søde bløde blide dreng Chicabee Poseidon…han er lidt mere feminin i sit udtryk og sind. :wehuu: han vejer også lige 140 gram mindre end sin bror.

:wehuu::wehuu:

Åhhhr, man kan bare drømme helt væk i de smukke øjne.
Hvor er det et par pragteksemplarer :hjerte:

MUMS hvor er de da bare lækre :hjerte:

Hvordan kan øjne være så BLÅ! :uha: :hjerte:

[quote=galath;487375]Hvordan kan øjne være så BLÅ! :uha: :hjerte:

[/quote]

De er ikke engang særligt blå indefor birmaøjne … de er kun middelgode blå - jeg har 2 små killinger på 5 uger, de får blå blå øjne :slight_smile:

BILLEDER!!!

:ups:

[quote=Sannela;487380]BILLEDER!!!

:ups:[/quote]
Lyset skal lige være bedre udenfor så vi kan få noget dagslys ind af vinduerne. Man kan ikke fotografere birmaer med blitz…:smiley:

[quote=Sannela;487380]BILLEDER!!!

:ups:[/quote]

Uha nej! Det går ikke! Hvis de bliver mere blå, så bliver jeg helt ødelagt -surrender

Hvor er de bare smukke!! Det var da helt vildt… :wehuu:

Lækre drenge - Hvor glæder jeg mig til at mine blir lige så store og smukke :hjerte:

Ååhh Camilla. Jeg synes du skal snippe Pixel og sende ham hjem til hans halvsøster Minette og MIG:høhø:

Han skal bare liiiige ordne noget herhjemme først…:høhø: men om et års tid.

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

Hooooooooooold nu op…

De er bare ikke til at holde ud at se på - jeg vil RØRE dem…

:hjertehop: :hjerte: :hjertehop:

Pas på eller jeg tager dig på ordet :høhø:

Tante Tut…du er velkommen til at komme på gramsebesøg :velkommen:

Sine…han er min lille baby, tror mit hjerte ville briste ved at skulle af med ham. Både ham, Poseidon og farmand Legend er jo simpelthen verdens største kælepotter :hjerte:

Du godeste nogle fantastisk smukke billeder af yndige misser :wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Chicabee;487520]Tante Tut…du er velkommen til at komme på gramsebesøg :velkommen:

Sine…han er min lille baby, tror mit hjerte ville briste ved at skulle af med ham. Både ham, Poseidon og farmand Legend er jo simpelthen verdens største kælepotter :hjerte:[/quote]

Hvis de bare er halvt som Minette så kan jeg virkelig godt forstå dig:wehuu: Det er simpelthen utroligt og fantastiskt :inlove:

Det er da det mest rammende navn: Pixel-MANIA :wehuu:
Mig ha’! -love

…skalikkehavevildbimseskalikkehavevildbimseskalikkehavevildbimseskalikkehavevildbimse…

[quote=MiSi;487724]Det er da det mest rammende navn: Pixel-MANIA :wehuu:
Mig ha’! -love

…skalikkehavevildbimseskalikkehavevildbimseskalikkehavevildbimseskalikkehavevildbimse…[/quote]
Pixel fandt Eva (Eifels) kæreste på…og så skal jeg jo altid være lidt vild og tilføje et eller andet overdrevet he he