Mine drengemisser

Så blev det tid igen for det årlige besøg hos dyrlægen for Rødmis. De små drenge var også med for at få deres anden vaccination :slight_smile: det gik rigtig godt. Der var ikke nogen af dem der sagde av :slight_smile: Hans blev dårlig om aftenen da han fik den første vac. med opkast og blev hel slap. Håber det går bedre denne gang :S lige nu ligger de alle tre og sover :slight_smile:
Rødmis mener stadig ikke det er særlig fedt med to små brødrer. Især ikke når de prøver at snige sig til at putte hos ham :høhø: Jeg håber det kommer med tid at de bliver bedre venner. De små vil ham rigtig gerne men han er ligesom en sur gammel morfar :stuck_out_tongue:
I morgen skal Hans og Rasmus så prøve ud for første gang.
Det var lige lidt om hvordan det går i min lille forholdsvis nye kattefamilie :smiley:

hvor ser de søde ud :slight_smile:

en rigtig kær lille kattefamilie :slight_smile:

Det er ikke sådan med “gamle sure morfar-katte” L

De ser rigtig sødeud. Og herlige navne!

Skønne misser :slight_smile:

Søde misser alle tre :hjerte::hjerte::hjerte:. Jeg håber at Rødmis snart giver dem lov at putte med ham, men ellers har de da heldigvis hinanden at putte med :).

Ja de var jo ikke så store da de kom her så de er meget glade for hinanden :smiley: og især hvis de kan komme til at putte på Rødmisses helt eget personlige hjemmehæklet tæppe så er det rigtig godt :tihi:

Jeg var inde at kigge i dit album, og det er nogle dejlige drenge alle tre. :hjerte::hjerte::hjerte:
Det skal nok blive en succesfuld sammenføring, når den gamle lige har vænnet sig lidt mere til situationen. :thumbup: