Mine gaver

Nu bliver i tvangsindlagt til at se mine gaver, for jeg fik blandt andet en gave, som jeg blev meget meget glad for og samtidig stolt af at få.
Gaven var en kniv med skede, som min dygtige søn selv havde lavet, både knivskæftet og skeden har han selv lavet.

Jeg fik bog og handsker af min mand. De smukke håndmalede æg af kgl. porcelæn af min ældste datter og svigersøn. Den søde halskæde med øreringe fik jeg af min svigerdatters lillesøster. Hun havde fået dem med hjem, da hun var i Polen.
Buketten var fra min søster på Sjælland og det store smykkeskrin fra mine forældre.

Wauw, nogle fine gaver. -love -love

Wow du har godt nok fået nogle gode og lækkre gaver. Jeg må da specielt fremhæve kniven den er helt utrolgt flot. Godt arbejde fra din søn.

Bliver så lige nødt til at spørge - har du fødselsdag?

Hold op nogle lækre gaver, hvad skyldtes anledningen til forkælelse?

Det er nogle fine gaver, du har fået Elin.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Du må jo på en eller anden måde have gjort dig fortjent til sådan at blive forkælet på din fødselsdag.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Flotte gaver! :thumbup: Og stort tillykke med fødselsdagen :slight_smile:

Hvor er det nogle fine gaver du har fået Elin. :thumbup:

Kig under Tillykke og se at Elin havde fødselsdag igår…

Tillykke søde Elin kattemor:)

Tak skal i have allesammen, jeg var bare nødt til at vise den kniv frem. Min søn smeder også sommetider selv kniven, så jeg ved hvor mange timers arbejde der ligger i min gave også selvom han ikke selv har smedet kniven.

Knus Elin

Flotte flotte gaver, særligt den fra din søn er flot.

Sikke nogle fine gaver :thumbup:

Og jeg kan sørme godt forstå, at kniven må betyde noget helt særligt for dig :slight_smile:

Dejligt med så fine gaver - og kniven wouw den er flot.

Skal du til at gå med kniv, ligesom de andre rødder … ?? :blegne:

Et forsinket tillykke med fødselsdgen :wehu: … dejlige gaver du har fået :thumbup:

Det bliver vist kun når jeg er i haven, men ellers har jeg altid en lommekniv i tasken, den kan jeg ikke undvære.
Forøvrigt er jeg altså ikke en rod, tror du forveksler mig med en anden;o)
Knus Elin

:D:D

Dejlige gaver, du har fået.

Og sikke da en fin kniv - der er nu ikke noget som en hjemmelavet gave, den er altid noget ganske særligt.

-engel

Dejlige gaver, du har fået.

Og sikke da en fin kniv - der er nu ikke noget som en hjemmelavet gave, den er altid noget ganske særligt.

-engel[/quote]

Du har fuldstændig ret Therese, intet varmer som en hjemmelavet gave.
Knus Elin