Mine hippier

Jeg fik sådan en lyst til at vise mine meget afslappede og nuttede orientaler frem…
Deres mor har fløde i kaffebaren, så lige nu synes jeg de ligner alt andet end orientaler…

Men i kan lige se Djintan med de små… Som det nok kan ses så er hun pave stolt

Først får i lige billeder af tøserne. Den cinnamon har jo været så sød og rar at skifte køn, så nu bliver HUN hjemme…

Hun har lidt søvn i øjnene, men hun havde ikke tid til at få det fjernet…

Hende her er overalt og elsker at vise sin mave frem. Hvis det ikke det var fordi at jeg ønsker mig en ny dreng med nye linjer, så havde jeg godt kunne finde på at havde beholdt hende her

Det sidste billed her er af min dejlige dreng… Han er ved at være så tyk at han kan trille, men dejlig det er han

Jeg ved godt at de ikke ser så langhåret ud endnu, men det bliver de

OMG, nogle lækre hippier.

ER du da tosset, da. :wehuu:

Jeg er også selv helt vildt forelsket i dem… Jeg bruger timer på at sidde og nusse dem i deres kravlegård… for når de bare kigger på mig er jeg nød til lige at røre… hende den sort tabby vælter også bare om på siden når hun har sendt mig blikket, for hun ved jeg nok skal nuller hendes mave…

Patrick har det på samme måde, så de kommer til at krybe meget under vores hud

NAAI, hvor er de nuttede…ham den sorte kunne godt smugles ind her unde nogle opdagede det…tror jeg :tihi:

Åhhhhh hvor er de fine, særliget den lille sorte Zorro er jeg vild med :iloveyou:
Tillykke med den lille beholder :wehuu:

Nu kribler det i fingrene :tihi: Hvor er de bare smukke! :wehuu:

Skulle du ombestemme dig med hensyn til Kanelk(l)atten, så sender du hende over til mig :wehuu:

Skønne, skønne hippier :wehuu: :wehuu: :wehuu: