Mine katte er tossede!

Ja, jeg siger det bare!

Ziggy har lige på det nærmeste løbet på væggene: Først op og stikke hovedet ned i gryden med chiligryde-rester. Ikke spændende nok, så overfaldt han en kuglepen på bordet, der helt sikkert lå i vejen og var meget uartig… Så ud i brusekabinen og tæve forhænget… Men nu er han da heldigvis faldet i søvn ved siden af pigen oppe på klatrestativet…

Bare for at Tikko så kunne komme drønende ind, lammetæve en filtmus med tørret katteurt - der så nu er spredt ud over det meste af stuen… Suk…

Ellers andre, der har en rolig aften??

[QUOTE=Lone;707900]Ja, jeg siger det bare!

Ziggy har lige på det nærmeste løbet på væggene: Først op og stikke hovedet ned i gryden med chiligryde-rester. Ikke spændende nok, så overfaldt han en kuglepen på bordet, der helt sikkert lå i vejen og var meget uartig… Så ud i brusekabinen og tæve forhænget… Men nu er han da heldigvis faldet i søvn ved siden af pigen oppe på klatrestativet…

Bare for at Tikko så kunne komme drønende ind, lammetæve en filtmus med tørret katteurt - der så nu er spredt ud over det meste af stuen… Suk…

Ellers andre, der har en rolig aften??[/QUOTE]

Se den lyse side - du keder dig aldrig med sådanne barylere i huset

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Mine to er der ikke meget spræl i - de snorksover :snorker:

:høhø: Det er dejligt ikke! Lidt liv i huset og noget at grine af :slight_smile:
Mine to morer sig i øjeblikket ovenpå et spejl vi har liggende i sengen (som skal op på væggen) og når det er kedeligt så hænger de i vasketøjet :slight_smile:

Altså, de er skingrende skøre hele bundtet i dag - undtagen Kitten, der sover sødt og ind imellem kigger med slet skjult interesse på de tosser, der hærger huset.

Whiskey har lige tævet en papkasse, hvorefter han fik øje på resterne af filtmusen, som Tikko havde lammetævet. Hvis ikke fyldet i forvejen var spredt ud over gulvet, så er det i hvert gjort grundigt nu! Ziggy kom udefra med 180 i timen og hoppede lige i skødet på Søren for at få varmet poter, og Tikko mente hurtigste vej til sofaen var glidende på en avis over sofabordet.

Lige nu er der ro… Hvilket faktisk bekymrer mig lidt… Jeg er sikker på at en eller andet et eller andet sted laver ulykker!

Der er jo det der er så herligt ved katte:LOL:
Man ved aldrig hvad de kan finde på, og hvad det næste bliver:D

:hjerte:katte:hjerte:

Spørgsmålet er så om man skal rejse sig og kigge efter hvad de laver, når der er forbavsende stille - lidt lige som med børn :tihi:

Det eneste action vi får her i huset er når Boris forsøger at lave et 90 graders sving fra stue til køkken med tempo på :klapper:
Det er endnu ikke lykkedes ham undgå at ramme et eller andet på det glatte gulv - karme, døren, bordben, stole, lænestole, skamlerne - you name it, tjekker ham med mellemrum for skader i pæren :tihi:

Uhm min på 6mdr ligger bare og sover, Uhm syntes han sover meget når man tænker på at han kun er 6 mdr

:lol: Ja dine er tilsyneladende også sunde og raske misser :tihi: Er det ikke godt at vide :wink:
Her har de sovet meget af aftenen, men der er oprtæk til rally… Lucky er vågnet og Rose ligger og overvejer om han skal have lidt høvl :wink:

Den sidste halve time har vi måttet dukke os for to lavtflyvende siamesere der er RIGTIG godt igang med aftengalloppen med tilhørende slåsseomgange :høhø:

Adelie og Phumba sidder og ser til og jeg vil næsten sværge på de sidder og ryster på hovederne over fjollerierne de er vidne til :slight_smile:

Der er gang i den hos dig Lone :tihi:

Her er der 7 katte indenfor. De 2 af dem befinder sig på vores 1. sal, hvor de med garanti ligger og gasser sig i vores dyner eller i vindueskarmen.
De 5 andre har sovet det meste af aftenen. De plejer at have en aktiv periode ved 21-tiden, men altså ikke i aften.
Lige nu ligger Xander på sofaryggen og spinder (det har han gjort i et kvarter og det er så hyggeligt :love2:

Alt i alt en rolig aften her hos DK Lindvig :slight_smile:

Mine isbjørne har faktisk os vært utrolig rolige i nat, kun Luka har lavet unoder…

Så.mon de holder fedt i dag når nu det er deres mors fødselsdag… Hehe ja hvem ved :høhø:

:lol::lol::lol::lol:

Med andre ord - en HELT normal katte aften

:lol::lol::lol::lol:

Elsker sq de dyr:wehuu::wehuu:

Hos os har de spænet rundt hele morgenen - de er blevet smidt udenfor et par gange, for det gik VIRKELIG stærkt, Viggo har overfaldet Cleo så mange gange i dag, at hun endte med at hvæse af ham, de spæner, knurrer og slås. Nu er Viggo forsvundet ind på ældste søns værelse og Cleo hjælper med at lave æblemos ;0)