Mine katte har forladt mig

Så kommer jeg hjem, efter at have været hjemme ved en veninde siden eftermiddag - tror I så overhovedet tøserne gider, at sige hej til mig. Nææææ nej… De sidder udenfor og nyder livemusik, blandt andet Nephew som lige har spillet. :thumbup:
I dag er der Rock I Holstebro, og er spændt på, hvornår mine tøsebørn er færdig med at høre livemusik… :prut::thumbdown::ups:

Den er da sød :wehuu:

-LOL slået af et rockband… det må være hårdt at være mor :slight_smile:

se på den lyse side - jo mere de spiller - jo mere fritid til dig -LOL

:tihi: :tihi: :tihi:hvor sødt, det nyder bare den lune sommer med god musik-høhø Har du husker at serverer drikkevare og lidt snack?:?

Nu håber jeg at du har holdt lidt øje med dem, jeg hørte at der var forskellige bande-fraktioner til koncerten, og de skulle jo nødigt være havnet i dårligt selskab, så de udvider fra kun at have søm i “strømpen” osse skal til at gå med kniv -høhø-høhø

[quote=DK Jannam;205960]Så kommer jeg hjem, efter at have været hjemme ved en veninde siden eftermiddag - tror I så overhovedet tøserne gider, at sige hej til mig. Nææææ nej… De sidder udenfor og nyder livemusik, blandt andet Nephew som lige har spillet. :thumbup:
I dag er der Rock I Holstebro, og er spændt på, hvornår mine tøsebørn er færdig med at høre livemusik… :prut::thumbdown::ups:[/quote]

linket til din hjemmeside virker ikke:?