Mine katte hjælper med at pakke!

:hjerte::hjerte:

men de vil også være sikre på, at de skal med!!

Haha - for nogle år siden boede jeg sammen med en veninde … vi havde en “fælles” kat (Suppe) og da vi skulle flytte fra hinanden var det jo “kaotisk” med papkasser over alt - bodeling mv. … Pludselig under flytningen var Suppe væk, og vi løb alle rundt og ledte efter hende… hun havde puttet sig i en flyttekasse… Suppe lever stadig i bedste vengående hos min veninde :slight_smile:

Hvor er de betænksomme :slight_smile:

[QUOTE=Margrethe;687621]Haha - for nogle år siden boede jeg sammen med en veninde … vi havde en “fælles” kat (Suppe) og da vi skulle flytte fra hinanden var det jo “kaotisk” med papkasser over alt - bodeling mv. … Pludselig under flytningen var Suppe væk, og vi løb alle rundt og ledte efter hende… hun havde puttet sig i en flyttekasse… Suppe lever stadig i bedste vengående hos min veninde :slight_smile:
[/QUOTE]

haha hvor sjovt… :slight_smile: De er gode til at gemme sig…Især når det er papkasser, og hold da op en smukling…

Dejlig billede serie :D:hjerte:

Hehe sikke nogle hjælpsomme katte du har :tihi::hjerte:
De tjekker da bare om du nu også har pakket det korrekt :stuck_out_tongue:

Hvor er de dygtige :høhø:

De leder efter den kasse, hvor der står “katte” på :tihi:

[QUOTE=Zunar-J5;687652]Hvor er de dygtige :høhø:

De leder efter den kasse, hvor der står “katte” på :tihi:[/QUOTE]

Haha. henriette mente os de kunne pakke
deres egne ting

Sikke nogle hjælpsomme katte - og den lille røde ser ud til at være fuld af spilopper. :høhø:

Herlige billeder! Klart at de hjælper, de vil da være sikre på at der er plads til dem i en af kasserne!

Og til Margrethe - SUPPE! Det er dog det skønneste navn jeg har hørt til en kat!

HVor er det en skøn flok flyttemisser du har dig der <3

Herlig serie. Sådan var det også, da vi flyttede

De er fantastiske flyttehjælpere :slight_smile:

du har bare nogle af de mest smukkeste katte ! Får lyst til at nusse sådan med dem. Sjove, søde billeder.

Jamen den hedder egentlig Artemis - men jeg har aldrig kaldt hende andet end Suppe , og min veninde kalder hende endda Suppe når hun taler med mig om hende :smiley:
Navnet kom af at hun var så umanerlig ulækker da hun kom ud af transportkassen - og dagen før havde vi fået den mest ulækre suppe… så kunne navnet jo ikke være andet :wink:

Herlig serie…
Er også sikker på, at de vil sikre sig, at de også kommer med…:inlove:

herhjemme har jeg også masser af hjælp fra kattene med flyttekasserne - sjovt nok synes de, at de især om natten skal pakke kasserne :tihi: :høhø:

Tit kan jeg ikke finde kattene herhjemme, leder i hele lejligheden, finder en snack frem og på 5 sekunder er de der :S

Herlig billedserie :wehuu: