Mine katte

Her får I billeder af mine fire katte :slight_smile:

Alderspræsidenten Furby, 8 år gammel og en langhåret british shorthair …

Tarzan er lige fyldt 6 år, han er en blandning af huskat/MCO … en rigtig livsnyder -forelsket

Ossy er 4½ år og en blandning af huskat/orientaler … min smukke striwetøs -forelsket

Og så er der Miden -what … den slemmeste kat af alle -love … han er ca. 11 mdr.

Rigtig dejlige misser alle sammen. -forelsket -forelsket

Meget flotte katte - hver og en…

Billederne er rigtig gode. -thumbs

Smukke misser og dejlige sommer billeder -forelsket

Tak for genkig af dine dejlige dyr -forelsket -forelsket -forelsket

Hvor er de bare dejlig alle sammen… -forelsket

De er bare skønne Skattekat! Jeg er og bliver totalt forgabt i den lille Mide [cat01.gif]

Ajjj … er du herinde [bigloony] … Du er forgabt i Miden og jeg er forgabt i Trols, måske vi skulle bytte rundt engang
imellem -høhø

Tak alle sammen for søde ord om mine katte … jeg synes selvfølgelig at de er jordens skønneste kræ :slight_smile:

Ajjj … er du herinde [bigloony] … Du er forgabt i Miden og jeg er forgabt i Trols, måske vi skulle bytte rundt engang
imellem -høhø

Tak alle sammen for søde ord om mine katte … jeg synes selvfølgelig at de er jordens skønneste kræ :)[/quote]

Ahh, det ved jeg nu ikke helt - Men du skal være velkomment til at komme og hilse på ham og Mau [smilie=hate-smile.gif]

  • selvom Trols ikke er jordens største nussetrold, er han stadig helt fantastisk dejlig

Det er en pragtfuld lille bande du har dig der, og man kan jo kun elske dem -love -love

Tjahh … jeg gør ihvertfald

Hvor ser de alle meget dejlige ud. Jeg er især helt vild med Miden. Ojjjj -forelsket -forelsket

Hold da op en flok livsnydere du har der!!! -love

Nuuurrrh for en skøn flok misser du har dig her -kramer

Ham Ossy der, han er vist en rigtig flyder :smiley: Han forstår at nyde tilværelsen.
Dejlig flok du har -forelsket

Ihh… hvor er de dejlige -forelsket -forelsket