Mine kattefigurer

Jeg lovede at vise mine kattefigurer frem - så here goes:

Og så har jeg også dette meget smukke Sikker-Hansen kattebillede:

Hold op en samling ! Jeg samler også selv men har langt fra så mange som du har … Sjov tråd og jeg vil da prøve at tage billeder af mine…
Der findes bare så mange fine og mine venner og familie er søde til at købe til mig fra ferier i ind og udland. dette har givet en noget brovet samling men alle som en betyder noget for mig …

Jeg er os begyndt at samle - SÅ jeg har 5 allerede :smiley:

SIkke mange du har, og hvor er de søde :slight_smile:

Hold da op, du har mange og de er flotte.:thumbup:
Har du tal på hvor mange?

Jeg samler jo også katteting, men kan vist ikke slå dig (men det kan jeg så med levende katte :tihi:)
Hilsen Lisbeth

rigtig fin og flot samling og der er godt nok nogle specielle imellem. og selv luffe er repræsenteret ka jeg se:p

[quote=Britt Hammershøi;529324]Hold op en samling ! Jeg samler også selv men har langt fra så mange som du har … Sjov tråd og jeg vil da prøve at tage billeder af mine…
Der findes bare så mange fine og mine venner og familie er søde til at købe til mig fra ferier i ind og udland. dette har givet en noget brovet samling men alle som en betyder noget for mig …[/quote]

Og så er der endda kommet nogle stykker til siden billederne her blev taget :tihi:

Jeg kan ikke lade være med at købe, når jeg falder over en sød eller sjov kattefigur.

PS Jeg har sat et par billeder mere ind :tihi:

WoW hvor er der mange… Og rigtig fine… Kan særligt godt lide maleriet

Nøj hvor kattemaleriet er flot:)

[quote=Coon Danica;529332]Hold da op, du har mange og de er flotte.:thumbup:
Har du tal på hvor mange?

Jeg samler jo også katteting, men kan vist ikke slå dig (men det kan jeg så med levende katte :tihi:)
Hilsen Lisbeth[/quote]

Jeg har ikke tal på, hvor mange der er - men jeg skal da prøve at tælle dem en dag. :smiley:

Du har godt nok mange søde kattefigurer :thumbup: Det må bare være et kæmpe arbejde når de skal støves af :surrender1:

Ja Mie - det er også det eneste tidspunkt, hvor jeg er lidt træt af dem.

:høhø::høhø::høhø::høhø:

Flot samling :thumbup:

Jeg har SÅ mange kattefigurer … tror faktisk jeg har flere end dig Eva, men nogen er aldrig blevet pakket ud, siden jeg flyttede :S
Jeg har den ‘‘regel’’ at jeg helst ikke skal forlade et loppemarked uden en figure eller andet med katte … sådan er mange grimme kattefigurer kommet til mit hjem :surrender1:

Måske er det bare mig - men der er da vist en af de katte her, der ikke er helt ægte :?:? :tihi:

Hvor er de bare fine :smiley:

Super skøn samling missetatte :wehuu:

Den fik lige lusket sig med

:lol::lol::lol:

Nu håber jeg altså ikke at Luffe er en sart s(j)æl … :S

Næ, han er blevet robust af at leve med alle de katte.

:tihi::tihi::tihi::tihi:

Iiihh du har også mange fine figurer Eva :smiley: