Mine misser

Her er et par billeder af nogle af kattene og lige et enkelt af den ene af hundene

sikke en skøn flok :wehuu:

Dejlige dyr du har :wehuu:… Selv om jeg nok ville bliver lidt nervøs for at møde dine hunde :S

Lækker flok :wehuu: … hunden medtalt :ok:

[quote=Kaja;93865]Dejlige dyr du har :wehuu:… Selv om jeg nok ville bliver lidt nervøs for at møde dine hunde :S[/quote] Hundene lystrer fint og er meget velopdragne :slight_smile: Det skal den race være, det er jo store og stærke vovser - selvom de selv tror de er små skødehunde :tihi:

ja det er sjovt som de store racer altid er dem der synes de lige kan være i brystlommen :slight_smile:

skøn flok -wehuu

Der er en lille hund inden i en stor hund … og en stor hund inden i en lille :slight_smile:

Dejlige billeder (især den rundstrikkede) :inlove:

En samling meget smukke dyr, du har der

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Det er vel nok en sød flok. -wehuu -wehuu

Sikke da nogle lækre dyr :wehuu:

Så skal i da også lige se vores anden hund :slight_smile: … Nå ja og så lige et af dem begge

Smukke smukke misser :wehuu:
Søde hunde -love

Ja det er nogle skønne dyr du har Marianne. Og vapserne ser så gode og glade ud :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Hvor er de dejlige
Hilsen Lisbeth

Tak skal du ha’ Denise. Vi prøver også det bedste vi kan, at opfylde alle dyrenes behov, mad og almindelig pleje og omsorg er en selvfølgelighed, men også behov for aktivitet og opdragelse/træning/respekt hører med, så får man nemlig glade og veltilpasse dyr - er hundene veltilpasse, fordi de får lov at brænde energi af på den gode måde, så har man også en god og rolig hund, som vil gå gennem ild og vand for dig :slight_smile:

Ja ja… Jeg ved det… Det skinner nok igennem at jeg er totalt dyre freak -høhø-høhø

De er som altid skønne dine dyr.
Mogens kom lige forbi da jeg kiggede vuffer, vi savner stadig vores dejlige Eik, der på en prik ligner den største af jeres. Uh han var en skøn hund.
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;94160]De er som altid skønne dine dyr.
Mogens kom lige forbi da jeg kiggede vuffer, vi savner stadig vores dejlige Eik, der på en prik ligner den største af jeres. Uh han var en skøn hund.
Knus Elin[/quote]

Tak skal du ha’ Elin - Ja jeg er heller ikke i tvivl om, hvem der skulle have haft vores Oskar. Han ville have fået det super godt hos jer :slight_smile:

Han var også en rigtig lækker og dejlig hund :wehuu:

En dejlig flok du har der. Er helt vild med billedet af hunden med den flyvende bag part.

Hvor er de søde alle sammen, også den der sige vov :wehuu: