Mine nye trolde

I torsdags gik turen nord på op og besøge vores kommende katte. Men inden vi tog der op var der kommet besked om at pigen jeg stod nr.2 til nu var ledig…

Så selv om vi havde valgt 2 killinger ud tidligere, så blev det helt lavet om da vi havde de små i hænderne, vi endte med en skøn dreng Fenris som er amber spottedtabby/hvid og jordens skønneste lille amber sølvblochedtabby pige -forelsket Fenris er kuldbror til pigen vi tidligere havde kig på, så liniemæssigt det samme, men lidt bedre end søsteren.

Her er min lille smukke Steffie
først med sine søskende - th i billedet.

Så min smukke dreng Fenris - en rigtig frækkert

Kunne ikke andet end forelske mig i dem, er rigtig spændt på og fælge deres udvikling. Steffie er min første sølv amber og Fenris er så mørk han nogen steder ligner en alm. sort tabby, hvilket man dog tydlige kan se han ikke er når han er i hænderne.

MVH
Gitte

Åhhh hold da op hvor er de yndige -forelsket

Nåårh de er søde -forelsket

Tusind tak. Der er faktisk lige kommet mail med nye billeder fra opdrætter, så dem vil jeg da ikke snyde jer for :slight_smile:
Først min lille dame -forelsket

Så prinsen Fenris -love

MVH
Gitte

Åhhhhh hvor er de bare søde -forelsket jeg kan godt forstå at du er helt vilde med dem. Tillykke med familieforøgelsen -forelsket

Ååårh, suk, hvor er de lækre! -love -love -forelsket -forelsket Man kan næsten, se hvor bløde de er. [bigkiss] [bigkiss]

X2 -savle -savle

Nååå, hvor ser de skønne ud - tillykke med dem -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Hvor er hun bare smuk… jeg kan godt forstå at du er glad for du kunne får lov til at købe hende… hun er bare så yndig…

men han er da også dejlig… smukke mislinger

Kan du da blive ved med at vise billeder af den skønhed -forelsket -love -forelsket

Ihh dejlige nye billeder :smiley:

Muuuuums hvor er de lækre -love -love -love -love .

Hvad kalder man den farve Fenris er?

Tak alle sammen.

Fenris er amber spotted tabby/hvid - en rigtig dejlig en af slagsen -forelsket

Her er hans ½bror fra tidligere kuld i samme farve som 9 mdr. gammel - dog var han fra lille noget lysere end Fenris, men håber Fenris bliver lige så smuk.

MVH
Gitte

Okay jeg tænkte lidt på at det var amber - jeg er helt vild med den farve.

GUF - Fantastiske farver og meget smukke pelsmønstre. -love
Så er ventetiden bare L A N G !

Ih, hvor er de da skønne og dejlige. Godt du ikke snød os for nye billeder -thumbs
Jeg glæder mig helt vildt til at se en amber i virkeligheden. Jeg håber jeg ser en til Ålborg udstillingen.

SUK, hvor er de smukke. -lovelove -lovelove

Men hvad er amber, helt nøjagtigt? -upssa

Du skal være meget velkommen til og komme og hilse på denne pige (Leia)

MVH
Gitte

Takker. Amber er en farve variant lige som sort og blå. Dog skal begge forældre være bærer af genet for amber, for killingerne bliver denne farve. Og parre du to katte som er amber med hinanden, kommer der kun amber og ikke andre farver i kuldet.

MVH
Gitte

Takker. Amber er en farve variant lige som sort og blå. Dog skal begge forældre være bærer af genet for amber, for killingerne bliver denne farve. Og parre du to katte som er amber med hinanden, kommer der kun amber og ikke andre farver i kuldet.

MVH
Gitte[/quote]

Er nok lidt fatsvag -tihi
Er det den, der for dem til at se lidt Tortie ud - varm i farven :? :?