Mine Peterbald tøser :o)

Synes det er ved at være på tide at I får lidt nye billeder af mine to skønne “Filtmus” :slight_smile:

Hawaï er nu 7 mdr. og Jacquotte er 6 mdr. :hjerte:
Begge piger er Brush - Jacquotte meget meget brush, hun minder mest af alt om et lammeskind i struktur og jeg ELSKER det! :tihi::wehuu:
De er ekstremt forskellige af type - Hawaï er en fransk Supermodel, med en lang slank krop og Jacquotte er en dansk Viking, med en krop som en brygger hest! :tihi::hjerte:

Her er tøserne:

Hawaï:

Jacquotte:

Og et par af dem sammen:

Begge piger har et fantastisk sind og er en daglig glæde :hjerte:

/Mette

Afgjort skønne piger du har dig der :hjerte:

Hold da op hvor er de skønne!

Åh, jeg glæder mig til at se Hawaii en dag. Nøj, hun er flot. :hjerte: :hjerte:

IH hvor er Jaquotte blevet flot! Sikke ører :hjerte:

Hun er da blevet ret stribet at se på? Er det spøgelsesmarkeringer? (nu sidder hun jo også i lyset, så ses det altså på næsten alle selv Ib har en antydning på bagbenene i det rigtige (øøh… forkerte L) lys

Men hvor ER de fine begge to! Hvornår kan de ses live?! :smiley:

Hvor er dine tøser lækre Mette :hjerte::hjerte::hjerte: Hende Hawai skal du passe på ikke forsvinder i et indbrud i nattens mulm og mørke :wehuu::wehuu:

Snyder mine øjne eller er i flyttet tilbage til Esbjerg - jeg synes jeg kan genkende udsynet over byen?

Nu er jeg ikke normalt til filtmus men de to skønne tøser i vinduet er godt nok dejlige …

Nogle lækre sild, du har der! Jeg håber, det går bedre med at kommunikere med den franske frøken end med hendes opdrætter :slight_smile: Med de skønne misser kan du godt tage “min” kat af og få et nyt profilbillede hihi :D:D:D knus

Yummie - sikke nogle lækkerbidskner! :wehuu:

Men æv, der er jo VILDT længe til at de må få babyer! Det bliver godt nok spændende at se, hvad de kan ‘levere’…:tihi:

Hvor er de altså søde!!! Og selvom de er samme race, er det da helt utrolig så stor en fysisk forskel der rent faktisk er på dem.

Hvor er de dog blevet store og smukke. :hjerte::hjerte:

Jeg syntes der er rigtig kønne, dog går hende den hjemmelavede da helt ind her, syntes hun bare har lige det ekstra der fanger mig helt

Tak :slight_smile: Jeg er også mægtig glad for dem :slight_smile:

Tak :slight_smile:
Du er velkommen til at komme og se hende IRL :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;942096]IH hvor er Jaquotte blevet flot! Sikke ører :hjerte:

Hun er da blevet ret stribet at se på? Er det spøgelsesmarkeringer? (nu sidder hun jo også i lyset, så ses det altså på næsten alle selv Ib har en antydning på bagbenene i det rigtige (øøh… forkerte L) lys

Men hvor ER de fine begge to! Hvornår kan de ses live?! :D[/QUOTE]

Takker :slight_smile:
Yeps Jacquotte har MASSER af spøgelsesstriber! :ups:
Men det er fuldstændigt underordnet i denne sammenhæng, eftersom hun ikke kan få certer på shows og havde hun været hårløs og dermed kunnet pånå cert - ja så havde de næppe været der :wink:
Men ja, hun har mange spøgelsesstriber og det ikke kun i det “rigtige lys” :stuck_out_tongue:
Jeg er vældig tilfreds med hendes type - hun er enormt robust, men den type kan jeg også godt lide - og det gør mig bestemt ikke noget, hvis vi kan få liiiidt mere størrelse og type på Peterbaldsne :wink:

Mht. oplevelsen live, så er du altid velkommen :ok:
I kan jo ta’ og lave noget fælles kørsel herned ved lejlighed :wink:
Show kommer hun nok ikke på sådan lige nu… jeg skal knokle og gider ikke rigtigt udstille så mange andre steder (man er vel magelig/forkælet :ups:).
Måske jeg tager banden med i Plantorama næste gang og noget hobbyudstilling evt.?! :slight_smile:

[QUOTE=Panthera;942130]Hvor er dine tøser lækre Mette :hjerte::hjerte::hjerte: Hende Hawai skal du passe på ikke forsvinder i et indbrud i nattens mulm og mørke :wehuu::wehuu:

Snyder mine øjne eller er i flyttet tilbage til Esbjerg - jeg synes jeg kan genkende udsynet over byen?[/QUOTE]

Hahaha - vi kan bare lave en bytter så! :stuck_out_tongue:

Og nej, dine øjne er godt skruet sammen - for yeps det er cityview over Esbjerg DownTown :klapper:Nærmere bestemt fra 3. sal i Nørregade :wink:
Du er meget velkommen til at komme ind og gramse på mine øgler, hvis du har lyst en dag :slight_smile:

Tak :slight_smile: Filtmus er ellers noget af det skønneste kan du tro :wink:

Hahaha - Velkommen til Søde!! :thumbup:
Beklager meget, jeg skal straks se at få DIN kat af min avatar! :tihi:
Det går super fint med “mit franske” :lol: Det bliver til mangen vææældigt fransk-lydende gloser her hjemme! :klapper:

Håber du kan styre hystaden og de to små baryler :tihi:
Kys til Gaisen fra mig! :hjerte:

[QUOTE=Diana F;942188]Yummie - sikke nogle lækkerbidskner! :wehuu:

Men æv, der er jo VILDT længe til at de må få babyer! Det bliver godt nok spændende at se, hvad de kan ‘levere’…:tihi:[/QUOTE]

Haha - se det med alderen er såmend ikke det største problem - Hawaiï ér allerede sat på p-piller - hun gik i løb dagen efter hun ankom til Danmark…
MEN… du må krydse fingre for at vores hus snart bliver solgt i stedet :kryds: - Gemalen min har forbudt killinger, mens vi bor i lejlighed :uha::ked:

Tak :slight_smile:
Yeps - det er helt tydeligt to vidt forskellige linjer og typer af Peterbald. Det viser lidt om hvor “ung” racen er og hvad vi har at arbejde med :wink:
Jeg kan så meget godt lide begge typer - men synes det kan blive spændende at lave et mix, så vi forhåbentligt får en mellemting :slight_smile:
Men det ligger lige lidt ude i fremtiden :slight_smile:

Tak Finn! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Hihi - tak :wink:
Det kaldes vidst X-Factor eller noget :høhø:

/Mette

Hvor er de fine! Det er lidt svært at vurdere ud fra billederne (især fordi der ikke er så mange af Jacquotte), men bortset fra fransk elegance versus jydsk holdbarhed, er de så ikke ovre i at være samme type? :slight_smile:
Hawai har lidt større øjne, og Jacquottes ører er lidt bredere ved basen og sidder lidt lavere, men altså? :slight_smile:

WAUW, d*mn de er flotte begge to :hjerte:

[QUOTE=Mette Mejdahl;942441]
Mht. oplevelsen live, så er du altid velkommen :ok:
I kan jo ta’ og lave noget fælles kørsel herned ved lejlighed :wink:
Show kommer hun nok ikke på sådan lige nu… jeg skal knokle og gider ikke rigtigt udstille så mange andre steder (man er vel magelig/forkælet :ups:).
Måske jeg tager banden med i Plantorama næste gang og noget hobbyudstilling evt.?! :)[/quote]

Jamen jeg er frisk på en lille tur til det sydvestjyske… Enten med tog (dejlig billigt - for mig) eller med bil (knap så billigt men sikkert hurtigere…) så du skal ikke føle dig for sikker i dit selvvalgte eksil :wink:

[QUOTE=Mette Mejdahl;942441]
Haha - se det med alderen er såmend ikke det største problem - Hawaiï ér allerede sat på p-piller - hun gik i løb dagen efter hun ankom til Danmark…
MEN… du må krydse fingre for at vores hus snart bliver solgt i stedet :kryds: - Gemalen min har forbudt killinger, mens vi bor i lejlighed :uha::ked:[/QUOTE]

Altså! Hvorfor var det egentlig du tog ham med til Esbjerg, hva’? Du SKAL da lave killinger! Det er derfor man har hunkatte! Kan du ikke få hm forklaret det? Det er usundt for dem med p-piller GG og du skal jo også passe på at Kronkemand ikke tørrer HELT ud L

Desuden er der da mange der har killinger i lejlighed! Det er jeg sikker på!

(Ja, jeg fisker… men det er vel meget passende, jeres nye bopæl taget i betragtning ;))

JE VE HA EN PETERBALD, NÅ!

Utrolige elegante katte, meget smukke, hvilken race er det egentlig? :wink:

[QUOTE=Eife;942459]Hvor er de fine! Det er lidt svært at vurdere ud fra billederne (især fordi der ikke er så mange af Jacquotte), men bortset fra fransk elegance versus jydsk holdbarhed, er de så ikke ovre i at være samme type? :slight_smile:
Hawai har lidt større øjne, og Jacquottes ører er lidt bredere ved basen og sidder lidt lavere, men altså? :)[/QUOTE]

Hihi tak - men er det du beskriver ikke også ca. to helt forskellige typer?

Hawaï er slank og elegant, med medium “banan-ører” som sidder liidt højt, super profil, grønne øjne og liidt fladpandet og har en tynd fin hale.

Jacquotte (eller Kaskelotten/Koteletten/Delle) er stor og robust, med store velplacerede ører, profilen kunne være bedre, toppen ok., grønlige øjne og en tyk tyk hale! :tihi:

Nej jeg synes faktisk på inden måde de har samme type… men wtf - de er IMO skønne begge to :wink:

Tak :slight_smile:

Du er meget velkommen, det kunne være drøn hyggeligt! :ok:
Men til info tager det 3 timer at komme herned med tog (i al fald for Kira, men det er jo så også med bus ind til banegården fra Tranbjerg) - og billigt for andre end DSB medarbejdere kan det godt nok ikke kaldes! :wink:
Bil vil til hver en tid være mit bedste forslag :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;942539]
Altså! Hvorfor var det egentlig du tog ham med til Esbjerg, hva’? Du SKAL da lave killinger! Det er derfor man har hunkatte! Kan du ikke få hm forklaret det? Det er usundt for dem med p-piller GG og du skal jo også passe på at Kronkemand ikke tørrer HELT ud L

Desuden er der da mange der har killinger i lejlighed! Det er jeg sikker på!

(Ja, jeg fisker… men det er vel meget passende, jeres nye bopæl taget i betragtning ;))

JE VE HA EN PETERBALD, NÅ![/QUOTE]

Hahaha :klapper:
Tjaaa… det kan jo være noget med at Jimmy er den der betaler for gildet, vi har to huslejer og ehm… jeg elsker ham så også en anelse :stuck_out_tongue:

Nej Jimmy synes ikke helt det holder økonomisk at lave kuld så længe vores hus ikke er solgt og så ér der også liiige den lille detalje, at vi jo faktisk ikke rigtigt må ha’ kat her…

Kronk regner jeg ikke med kan noget som helst i mindst et 1/2 år endnu og ja, pigerne ér altså IMO ikke helt gamle nok til at få børn endnu heller :wink:

Meeeen jeg ved ting om andre, som du nok vil synes er interessant - men dét må du nok vente en mdrs. tid på at høre mere om :høhø:

Indtil da, er du velkommen til at hente Ale & Hansi, skulle INOMC syndromet få overtaget :smiley:

Mange tak :slight_smile:
Det er Peterbald’s og begge i Brush varianten :slight_smile:

/Mette

nuii de er flotte :hjerte:

De er rigtig skønne. :slight_smile: