Mine smukke tøser

Jeg har været på besøg hos mine skønne missepiger idag, så her kommer først lige lidt billeder af tøserne :hjerte:
Først af Milla

Åhhhh hun sidder allerede dyyybt i mit :hjerte:

Smukke smukke prinsesse

Sååå fint hun sidder :wehuu:

Lidt leg blev det også til, inden det var middagssøvns tid :tihi:

Og så af Evelina og til sidst af mine siamesiske tvillinger :hjerte:

:wehuu:

Oh my… sikke et par!
De er godt nok helt uimodstålig fantastisk lækre!

Er Milla gr III eller IV?

[QUOTE=PiaR;604889]Oh my… sikke et par!
De er godt nok helt uimodstålig fantastisk lækre!

Er Milla gr III eller IV?[/QUOTE]
Tusind tak for de flotte ord Pia :wink:
Milla er gr III :hjerte:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;604885]Jeg har været på besøg hos mine skønne missepiger idag, så her kommer først lige lidt billeder af tøserne :hjerte:
Først af Milla

Åhhhh hun sidder allerede dyyybt i mit :hjerte:

Smukke smukke prinsesse

Sååå fint hun sidder :wehuu:

Lidt leg blev det også til, inden det var middagssøvns tid :tihi:

Og så af Evelina og til sidst af mine siamesiske tvillinger :hjerte:[/QUOTE]

Øh noget er gået galt, jeg kan ikke skrive tekst til de andre billeder eller ændre i rækkefølgen af dem :slight_smile:
Men skidt pyt billederne kan da ses og de siger jo alt :hjertehop:

Nuiiii hvor er de kære, især på de sidste billeder :wehuu:
Godt de 2 tøser også skal bo sammen fremover, for de er da vist nogle rigtige slyngveninder :fin::neje:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;604901]Tusind tak for de flotte ord Pia :wink:
Milla er gr III :hjerte:[/QUOTE]

Jamen det er de jo, toplækre :slight_smile:

Og hvor herligt med en gr III - dem er der alt for få af.
Jeg håber sørme hun skal udstilles, så vi kan møde hende hos gr III’erne :slight_smile:
Snus føler sig så alene.

[QUOTE=Lindvig;604904]Nuiiii hvor er de kære, især på de sidste billeder :wehuu:
Godt de 2 tøser også skal bo sammen fremover, for de er da vist nogle rigtige slyngveninder :fin::neje:[/QUOTE]
Men Rie siger godt nok, at de ikke render helt så meget sammen på tiden - Vi må ikke håbe, de når at blive uvenner, inden de kommer hjem til mig :tihi:

Hun er bare smuk! :wehuu: Dét er helt utroligt. Så lille, fin sød og charmerende. - Og så er jeg også helt skudt i hendes navn. :smiley:

Tusind tak :wink: Men hvem af dem mener du? :tihi:

Nååårh ja, ups sorry tænkte ikke lige over der var gået lidt ked i det. :wink: Djamilla. :smiley:

Ja hun har siddet dybt i mit hjerte lige siden, hun var 1 1/2 uge gammel - Men hun var meget lille og vi vidste ikke, om hun ville klare den, så jeg turde ikke håbe på, at hun blev min - Men det gjorde hun :hjertehop:
Jeg faldt for Mr. Delfino’s søster Djamilla, da hun var meget lille, men da var min kæreste ikke med på idéen, men at få en ny lille mis :frowning:
Men jeg vidste, at jeg måtte eje en Djamilla en dag, og så var hun heldigvis fra DD-kuldet ved opdrætteren, så jeg fik min lille Djamilla :inlove:

Hvor godt hun klarede den. - Hun ligner bestemt ikke en som har været lille og skidt.

Hvor ser de bare søde og smukke ud!
Evelina ligner en lille ballademager :slight_smile:

:tihi: Nej hun er kommet godt efter det, men hun er dog mindre end Evelina, selvom hun er 10 dage ældre :wink:
Men der er fuld fart over feltet, hvor hun er og der er slet ikke tid til at putte :wink:
Håber sgi det kommer senere :wink:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;604938]:tihi: Nej hun er kommet godt efter det, men hun er dog mindre end Evelina, selvom hun er 10 dage ældre :wink:
Men der er fuld fart over feltet, hvor hun er og der er slet ikke tid til at putte :wink:
Håber sgi det kommer senere ;)[/QUOTE]

Dét må man håbe. :slight_smile:

Jeg venter stadig på Gismo bliver en puttegris. G Han har slet ikke ro i rumpen til sådan noget, den lille cirkus klovn.

Men begge er så skønne. Men ak ja, hende Djamilla måtte godt få et frimærke i rumpen og sendes her over. :wink:

[QUOTE=Kimilla;604939]Dét må man håbe. :slight_smile:

Jeg venter stadig på Gismo bliver en puttegris. G Han har slet ikke ro i rumpen til sådan noget, den lille cirkus klovn.

Men begge er så skønne. Men ak ja, hende Djamilla måtte godt få et frimærke i rumpen og sendes her over. ;)[/QUOTE]
Niksen biksen hun befinder sig i jylland til den 25. juni og derefter forbliver hun hos mig på fyns land :tihi:

Tsk, jeg kan næsten fornemme du ikke er til at bide skeer med. :tihi: Så jeg fortrækker til symaskinen. :slight_smile:

Hvor er de da kun blevet endnu mere nuttet siden de sidste billeder :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

De er så dejlige, de to piger. :hjerte:

Siamesere, siger du? Så lever de vist ikke helt op til standarden… :høhø: