Mine solskinstøser

Jeg satte mig ud på terrassen efter arbejde for at nyde den sol, der var og det var der andre end mig, der gjorde :smiley:

Der er nu noget over en brun burmeser i solskinsvejr :hjerte::hjerte:

Ana vidste også godt, hvor man kunne få det hele med - inkl. lidt ekstra opmærksomhed :hjerte::hjerte:

Sikke en fantastisk pels Fanny (right?) har!
Sådan én måtte der gerne flytte hjem til mig, bare i mandlig udgave. :smiley:

Og en lilla burmeser er der nu altså heller ikke noget i vejen for. :hjerte:

[QUOTE=MissPil;888350]Sikke en fantastisk pels Fanny (right?) har!
Sådan én måtte der gerne flytte hjem til mig, bare i mandlig udgave. :smiley:

Og en lilla burmeser er der nu altså heller ikke noget i vejen for. :hjerte:[/QUOTE]

Du har helt ret - det er Fanny, der er den brune og hun har en superflot pels, som hun gav videre til sine killinger. Anas pels er bare ikke helt så kort som hendes mors, men den er stadig meget meget blød og lækker :smiley:

Hold da op hvor de nyder livet …

Smukke piger…

Fanny’s pels er godt nok strålende at se på! Wauw! Jeg ville ønske at mine havde lidt mere shiny pels.

Og Ana er bare sådan en dejlig pige at se på! :hjerte:

Hvor er det gode billeder af smukke, smukke katte :slight_smile:

Puha,frisk luft og solskin:thumbdown:

Her har vi holdt os indendørs,håber mor lukker os ud i morgen,hvis ikke de forsætter med at larme og støve:S

Bøh-misserne

Livsnyder & man kan se det :hjerte:

Der er nu noget over en brun burmeser i alle slags vejr, de er bare så smukke :smelter:

Men begge dine solskinstøser er nu dejlige som de ligger der og nyder vejret :slight_smile:

Der er noget over brune burmesere i hvilket som helst vejr :stuck_out_tongue:

Dejlige billeder af tøserne :inlove:

Lækre missepiger, men hvor er Sander???

Nå, det var dem, der sugede al solen til sig i går, så der næsten ikke var noget til os? :smiley:

Dejlige billeder af pigerne. :ok:

Det var kun tøserne, der var til fotograf denne gang :slight_smile:

Du har ret Mette, ikke meget er smukkere end en brun Burmeser når solen skinner i den blanke silkepels,:inlove::inlove::inlove::inlove: men Ana er nu også fin i sol:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Knus fra Cats og Conni

Smukke tøser! :inlove:

Det er da bare lige livet hva’! :wehuu:

Det største problem ved sommer og solskin er at overbevise Fanny om, at nu er det tid til at gå ind. Her til morgen var jeg faktisk næsten ved at tro, hun var hoppet over hegnet, for hun var væk! Lige indtil jeg hev den gode drillepind frem og fik den til at larme på stuegulvet :wink:

De hygger sig, det samme gør min gamle Isa, skal faktisk flytte hende, så hun ikke bliver skoldet, og mine røde kræ får solblokker på, men det er nemmere med de brune, de kan bedre klare solen.

Nej, altså den eneste rigtige burmeser er da rød eller creme eller tortie, det der brune er da noget opreklameret p… HA HA HA HA

KH Linda

Fanny er næsten ikke hvid foran ørerne mere - det er helt lysebrunt af pigmentpletter :slight_smile: Deciderede skoldninger har jeg endnu ikke set på nogen af dem.

[QUOTE=mea culpa;888632]De hygger sig, det samme gør min gamle Isa, skal faktisk flytte hende, så hun ikke bliver skoldet, og mine røde kræ får solblokker på, men det er nemmere med de brune, de kan bedre klare solen.

Nej, altså den eneste rigtige burmeser er da rød eller creme eller tortie, det der brune er da noget opreklameret p… HA HA HA HA

KH Linda[/QUOTE]
Jeg vil l lige indskyde : " Wong Mau var brun,:klapper: - - altså er en rigtig Burmeser brun:juhu::juhu::juhu:

Cats og Conni