Mine to drenge, " Nu kan i se billeder af dem"

Her kan i se lidt billeder af mine to katte.

Emil er 1 år gammel, og jeg har haft ham fra han var 10 uger. Han har været en lille kat med adfærdsproblemer, men ved hjælp fra en god dyrepsykolog/adfærdsbehandler har han det fint. Har dog stadig lidt med høje lyde. Han er en rigtig lille kælepotte, og smider sig på mine fødder når jeg skal gå. Han kan selv åbne brevklappen, hvor han kigger ud efter mig, og hiver fat i mig med forbenene når jeg vil gå.

Tjalfe er 3 år, og en dejlig sød og rolig kat. Jeg har haft ham fra d.29.12.07. Jeg mistede to skovtrolde indenfor 7 mdr. sidste år, og Tjalfe kom som en redningsmand til Emil. Tjalfe tilbeder Emil, og de hænger hinanden om halsen, så det er en fryd at se dem sammen. Tjalfe er en hyggespiser, og jeg skal være lidt efter ham med maden.

Smukke-Tjalfe

Emil slikker solskin i vinduet

Er jeg flot eller hva

Emil rækker tunge

Nyd mig lige

Det smager godt

Jeg gider ikke blive fotograferet

En træt Tjalfe

Nyd mig lige

På den øverste hylde

Tjalfedrengen

Vi har fundet en solstråle i sengen

Der er skønt heroppe

Vi tar lige en slapper

Vi ville så gerne lege med de fugle, men det må vi ikke for MOAR!!!

Det lyder til at misserne hygger sig sammen…jeg glæder mig til at se billeder :smiley:

Dejlige hygge billeder af 2 smukke misser -forelsket

Tak skal du ha. Jeg er glad for der var én der fandt dem. Det har drillet mig meget at lægge billederne ind.

Ihh hvor er de katte dejlige sammen - og hver for sig :wink:

Sådan! Godt du fik billeder ind af skønhederne! De er jo skønne som altid! -forelsket

Hvor er de altså dejlige -love -love -love -love

De ser ud som om, at de gerne ville have fat i de fugle… griner

Skønne fotos.

Da jeg havde min første kat, perseren Tigerdyr, havde jeg også to undulater ( Kiko og Mus ) samt 7 slørhaler i et akvarium.
Tigerdyr gjorde dem aldrig noget - men hun brugte LANG tid på at kigge på både fuglene og fiskene.

-forelsket Sikke nogen dejlige bamse drenge.
Skønne billeder -love

De er SÅ smukke -love

Jeg havde for mange år siden både kat og fugl (min perser Bamse og undulaten Kylling -rulleøjne ) og katten var faktisk bange for fuglen -høhø

Tak til jer allesammen for de søde ord om missedrengene fra Amager.

Ann…Ja de ville meget gerne op og lege med fuglene, så de må kun være i den stue når jeg er med dem. Jeg har aldrig haft problemer med mine andre katte og fuglene sammen, men de to gadedrenge her, skal lære at de kun må være på gulvet og i sofaen derinde, så vi øver lidt hver dag.

Skattekat…Ja det har man hørt, at katten kan være bange for fuglen. Mine er heller ikke så glade hvis fuglene er for højrøstede. Mit problem er, at fuglene er vant til mine tidligere katte, så de er ikke bange for katte overhovedet.

Undskyld de store billeder. Jeg tog dem fra photobucket, og der er de åbenbart for store. Jeg skal nok få det lært.

Go dag.

Hvor er dine drenge dejlige -love -love

-love [bigloony]

Dejligt at blive spammet med 2 så lækkre drenge -love