Mine to SFO-misser

Kamikaze’s Rasmis Mus (DÈT hedder han) :tihi: og hans lillesøster Molly Mus er jo jævnligt i SFO når deres ejer besøger sine forældre og her er et par billeder fra det sidste besøg.
Molly var her for første gang og hun var en kende betuttet…men som altid så nytter det ikke at skabe sig hvis omgivelserne er total ligeglade :ups: så efter lidt tid stoppede hun. Den eneste reaktion, hvis man da kan kalde det…det…var Dusty (husmis på 12 1/2 år) der gik hen til hende og snusede til hende…så vendte han om og gik. Resten ænsede hende end ikke :pote:
…beklager…får nogle hold i nakken skyldes det jeg ikke kan hitte ud af at dreje billedet

sikke da en smækker lille sag, en rigtig tortietrold - godt hun og brormand kan komme i katte SFO

mvh
Gitte

Det må da være det der kaldes for en nem sammenføring :slight_smile:

Hvor ser de søde ud :wehuu:

Hvor er hun da en lækker lille sag :slight_smile:

WOW et par smuksakker:uha: :wehuu:…de er også meget velkommen i SFO her hos mig…er dog ikke sikker på, at ma-dullerne er enige i det:tihi:

Hvor er de skønne og dejligt de kan komme i SFO.

Hvor bestiller jeg tid til 3 sorte uvorne, så de kan komme i SFO samme sted :høhø:

Bare du gør det i så god tid vi kan få fundet teltene frem :tihi:

Tak Tak,
Det er stort set kun Quini der bruger teltene. For hvis de andre bruger dem, så kredser han snakkende rundt om dem og så ender det med han får sine telte igen, for ingen gider jo høre på hans ævl hele tiden :høhø: :høhø:

Det ligner da heller ikke noget.
Her kan Cedille sidde og NEDstirre Habibi HVIS sidstnævnte har formastet sig til at lægge sig i Cedilles skål der står i Cedilles corner. Habibi får det seeeje blik lige til hun går og den seance han godt tage halve OG hele timer :tihi: