Mine to terrorister

Hvor er de dog kære!!

Hold da op for en dobbelt nuttethed

Årh Diana, hvor er de skønne, men jeg er i sær vild med hende på det første billede :love:

[quote=SineGry;325602]Jeg kan tydeligt se hvor skrækkelige de må være de to små teorister, det lyser ud af dem :muhaha: Du må hellere sende dem hjem til mig, så skal jeg nok befri dig fra monstrene :muhaha:

:wehuu: -love :savle: og endnu mere :savle: :hjerte:[/quote]

He he, ja det kunne være det var en idé, så ville du nemlig hurtig oprette en tråd, hvori du fortalte om de små terrorister :tihi:

Tusind tak alle sammen for jeres søde ord om mine to terrorister :slight_smile: Der er utrolig fremmelige på alle punkter og bare så sjove. Det bliver hårdt, når jeg skal sige farvel til dem.

Nuuuiiiii! :wehuu: Der er da dobbelt op på “cuteness-faktoren” :inlove:

uha da, hvor er de bare nuser :hjerte::hjerte::hjerte: bare simpelthen lige til at dåne over

mvh
Gitte

Tusind tak :slight_smile: Bortset fra, at jeg håbede på en exotic, ja så er jeg rigtig glad for de to små tøser. Tænk at være så heldig at få to piger og så lige i min ynglingsfarve :slight_smile:

Ihhh hvor er de altså fine og madglade :tihi:

Det har du fuldstændig ret i, de spiser rigtig godt og gerne med hele hovedet på en gang :tihi:

Nuuuuurh de er skønne :slight_smile:

Du godeste…Diana…
Hvor er de bedårende…nååårh…:wehuu::wehuu:

Ja det var netop det jeg kunne se :høhø: Men er det ikke meget typisk killinger.

WOW, hold op Diana, nu har du gjort det igen, altså “lavet” de mest lækre pels klumper, hold op de er dejlige:wehuu::hjerte::wehuu::hjerte:
Et stort tillykke med de to smuksakker:ok:

De er bare så lækre begge to.:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er de bare dejlige :wehuu: :wehuu:

Jeg glemte helt at spørge, om du skal beholde en af dem?

Det er lidt sjovt med de exotics - medmindre de er homozygot for korthår - jeg lavede jo også et kuld på 2 exotics - og ud af 4, var der kun én exotic - resten persere.

Hehe Gitte indtil videre har Booty kun fået exotics, men de sidste to gange kun drenge med Titanic ( jeg praler ) dog har hun lavet tøzer med Marcus så jeg må næsten prøve hende til lillebror :slight_smile:
Ja Diana er heldig, hun laver de mest bedårende mislinger…:slight_smile: en kan kun savle