Mine vildmisser / Skurkatte

Vi har jo haft “glæden” af at en vildmissemor i sommers dumpede et par vildmissedrenge i garagen. I starten var de meget sky. Men Vildmads den store stribede hankilling er meget omgængelig og løber om benene på en når man er ude. Stumpi er mere sky.

Håber sådan at der er nogen på en gård eller andet der vil give sådan et par smukke drenge et godt hjem. Vi skal have noget i stand inden vinteren for alvor sætter ind…og vildmissemor har netop dumpet 2 små nye, på 5-6 uger også. Mormis er desværre temmelig sky, og vi har ikke turdet fange hende så længe vi ikke vidste om hun havde små gemt et sted.

Her Vildmads, som er tam…dog vil han ikke lige løftes, men jeg tror han kan lære det.



Og lillebror prikkede stumpi - bemærk mormis og de 2 små nye vildmisser der sidder og lurer i baggrunden.

:besvimer: :inlove::wehuu: - I think I´m in love! Camilla, du er fyret - den slags fotos bør udløse en eller anden form for sanktioner, ham Vildmads er da fuldstændig… huskatteverdensvinderpotentiale og et godt argument for hvorfor vi burde have noget der hedder EUR n 22 04… Åååååååh, han bliver ikke let at få væk fra nethinden igen! Jeg har katte nok, jeg har katte nok, jeg har katte nok
VH
Susanne

Jeg håber at kunne tage Vildmads med ind og blive snippet / vaccineret i næste måned sammen med et hold bimsebørn. Hvis nogen kunne tænke sig denne utrolige smukke dreng, giver jeg 1. vaccine mod man betaler 750 kr for hans kastration.

SUK, hvor er ham Vildmads bare flot, er helt vild med hans mønster !!

Han er nemmelig RIGTIG smuk kat…og jeg er glad for det har lykkedes mig at tæmme ham, så han kan få et godt liv (forhåbentligt).

Dejlige dejlige missere :wehuu:desværre kan må/kan jeg ikke få flere katte før jeg er flyttet hjemmefra :S

Ååååh Vildmads er da monster nuttet !! Og især med den bette plet på snuden… :wehuu:

Det var da en sjov lille hale den nederste har.

Hvor er de bare skønne! Håber, at det lykkes dig at finde hjem til dem!

Meget flotte huskatte begge to.:hjerte::hjerte:
Jeg håber, du finder en god løsning, men med så specielle mønstre har de da en god chance. :kryds::kryds:

Åhhhh :besvimer: ham Vildmads er bare så smuk :smelter:
De andre er også rigtig fine, og Pelle er da nuser med den stump hale :iloveyou:

Ihh hvor er Mads altså bare en smuk kat, han måtte gerne bo her :wehuu:.

Håber at det helt rigtig hjem snart viser sig for disse smukke drenge :kryds:

[QUOTE=FinnFrode;981191]Meget flotte huskatte begge to.:hjerte::hjerte:
Jeg håber, du finder en god løsning, men med så specielle mønstre har de da en god chance. :kryds::kryds:[/QUOTE]
Jeg ved ikke om Stumpi kan gøres så tam så han kan være indekat - men Vildmads han kan blive den dejligste kat. Han var den første der blev dumpet her, så han var omkring 7-8 uger da han blev vænnet til mennesker. Stumpi tror jeg måske var 12 uger før den kom frem når der var mennesker ude.

Ja…vi troede først den måtte have mistet en bid som lille. Men halen er ligeså fin når den er oprejst som en lille harehale - går ud i ren spids, så tror den er født med det. ( Jeg tror Stumpi også er en dreng)

DET gjorde du bare ikke Camilla :besvimer::brist:
Hvor er de bare ualmindelig lækre de to brødre :love2:
Ham stumphalen er sindsyg flot :smelter:

Im in loooove with Stumpi :smiley:

Jeg melder mig ind i Vildmads’ fanklub! Hvor er han bare flot!

Og hvor er det fantastisk at de skønne katte, er endt hjemme ved dig, Chicabee,
så de har en chance for et anstændigt liv - hvorend de så ender. :slight_smile:

Kæft de er lækre begge to! :smiley:

Hvor er de fine, håber du finder et dejligt hjem til dem :slight_smile:

Hvor er de bare super smukke Camilla… Et rigtig lækkert mønster de har… Håber du findet et hjem til Vildmads