Mini og det sorte monster

I mandags kom der fragtmanden med min længe ventede sækkestol, men Mini har synes den var faaaaaaaarlig, og turde ikke være i stuen hvis vi andre gik ud, tænk nu hvis den sprang op og bed hende :uha: her de sidste par dage har hun nærmet sig laaangsomt og har snust meget til den, og har også kunne få fanget sin boldt ned fra den (hvis hun kunne nå den med en pote, uden at træde på sækkestolen) Hun har også lagt hos mig i den, men røre den selv PUHA :surrender1:

I dag tog hun det store skridt, imens mormor står og passer på hende ( man er vel en pivseskid :tihi:)

Men hun skyndte sig ned da hun opdagede jeg tog billeder. :ups:
Glæder mig til vi kan ligge og putte sammen og se film om aften på den, nu tør hun da i det mindste gå rundt på den :smiley:

Hvorfor søren bliver mine billeder så små? :s det er de ikke på facebook.

:tihi: hvor er hun sød. Det er da også en stor farlig ting :smiley:

Det er en almindeligt fænomen, at sækkestole æder små minimissepiger. Jeg er sikker på at indenfor de næste dage vil hun bruge den OG blive vild med den

Hvor er hun sød. Og lidt forsigtighed er ingen skade til for en kat. :slight_smile:

Ja hun er så :hjerte: Og ja den er stor, den fylder godt i stuen, er glad for jeg ikke tog størrelsen større, men for søren man ligger godt når man skal glo film. :smiley:

Ja jeg tænkte det nok! Så er det godt hun er forsigtig :tihi:

Overhovedet ikke, og især ikke når det er sådan noget stort noget, der siger lyde man ikke er vant til. :slight_smile:

Hihi, hvor er hun sød at se på, den bette :slight_smile:

Altså ALT er jo farligt - især sådan en sække stol… Missepigen ser jo bare du falder ned i den og halvt forsvinder - hun tror jo du blir ÆDT af den… Faaarlige stol :slight_smile: Snart kan du nok ikke få lov at være i den for hende - hihi :slight_smile:

En ganske naturlig forsigtighed når der kommer sådan et kæmpevæsen ind i ens hjem.