Mini snuderne ;-)

Ja så er de små jo blevet 2 uger. Alle har fået øjne og jeg er ret sikker på der er min. 3 persere i kuldet, men de er så vidunderlige.

Lille musen Asterix, der fighter og er så kær

Hele 2 persere, Asterix og søster Marikix

Fixfax der også er perser

Nittefix, jeg endnu er lidt i tvivl om er exo eller perser, uanset er hun bedårende

Lille tykke Amorix der er exotic

Her kan man så se forskel i str. på Amroix og Asterix

Åhhhh…hvor er de søde :slight_smile: har de så lige de farver du gerne vil have? de er ihvertfald smukke…

De er simpelthen SÅ nuttede :slight_smile:

hi hi jo farverne er helt okay, det er mere pels længden jeg klager lidt over, havde håbet på flere exotic, nu jeg parrede 2 exotics denne gang, men det er jo bare en mindre detalje og jeg er så vild med dem alle :slight_smile:

De er da cute med cute på :wehuu:

De er da noget så fine, de små katteunger :hjerte: - og dejligt, at den lille Asterix hænger godt med… :thumbup:

:smelter:

Nu er jeg overhovedet ikke inde i Perser/exo - men hvordan kan man få andet end exo hvis man parre to exoer ??
:ups:

Amorix er min yndling!:wehuu:

[QUOTE=Rumle;1030137]Nu er jeg overhovedet ikke inde i Perser/exo - men hvordan kan man få andet end exo hvis man parre to exoer ??
:ups:[/QUOTE]
Det kan man fordi der ligger perser bag exo, så de bære gen for langhår.
Så ved exo x exo kan der kommer både exo og per, det samme ved exo x per, mens per x per altid kun bil give perser.

• Updated - - -

også Lineas og Claus, så måske er han en beholder :wink:

Der er intet bedre end små perserkillinger. Hvor er de bare skønne:wehuu:

[QUOTE=GitteS;1030146]Det kan man fordi der ligger perser bag exo, så de bære gen for langhår.
Så ved exo x exo kan der kommer både exo og per, det samme ved exo x per, mens per x per altid kun bil give perser.

[/QUOTE]

så er det da lidt spændend at parre to exo når man kan få begge dele :smiley:
Tak for forklaringen :slight_smile:

Hvor er de søde!

Marikix! :klapper: PRAGTFULDT navn!

Åååh manner…nuiii de er søde. Hvis nu en af de exoer der ikke bliver sådan helt efter bogen, men kun til kæl…så sig lige til. Min datter vil så gerne have en exo-kastrat m/k.

Nui hvor er de dejlige :wehuu:

Amorix kunne godt ved et lille uheld havne i min taske en dag :wink:

Det er nok ikke for ingenting, at den lille Asterix er opkaldt efter en gæv galler. Bare sørg for, at han får tilstrækkeligt med trylledrik, så skal han nok klare sig :cool2:

Og så ender han med at blive sådan en lille fyr, som du aldrig kan nænne at skille dig af med :hjerte:

hvor er de bare nuttede alle sammen - sidder her og bliver helt fladnæse skruk :wink:

Hvor er de lækre hele bundtet :hjerte: Ham den lille tykke Exo Amorix er bare skøn :slight_smile:

Tåler altså ikke de kære perser billeder

Skulle den tykke næsten ikke hedde Obelix, når du kalder dem noget fra Asterix