"MiniDeller" - 9 uger gamle

Så er det lidt killingespam herfra, drengene er så utroligt skønne og det er bare dejligt at være hjemme med dem og nusse. :hjerte:

Crazy Candyman

Chocolate Charmer

Count de Lilac

-og lige et bonusbillede af Charmer, der gjorde sig til. :wehuu:

KH
Sofie

Hvor er de dog skønne

:uha::besvimer:…er du da vimmer mand…det er et af de smukkeste bimsekuld længe :hjerte::hjerte::hjerte:

Nuuurh de er da for dejlige

:wehuu: :wehuu:

nuuuuuuuuuiiii -wehuu

Mange tak, så er “mor-hjertet” jo helt smeltet, vi skal også lige prøve at udstille dem som kuld i Albertslund. :slight_smile:

Ja, jeg kunne godt spise en chokoladebolle!

Nååå små hvide minimisser med sorte næser og blå øjne, så er toppen af nuttethedsskalaen nået.:wehuu::wehuu:
Knus Elin

Åhh de er bare så nuser, ham chocolate charmer er bare skøn :hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er de kære de små bimsekillinger :slight_smile:

Jeg er enig med Camilla… :thumbup:

Men jeg er godt nok mest vild med Count… Men ok, en tyk lilla bamse… Så er jeg solgt :wehuu: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hold da op hvor er de bare rigtig søde:-)

Hvor er de bare dejlige Sofie. Jeg venter spændt på et BIS billede når i har været afsted på show:wehuu::inlove:

Så kan du vist komme til at vente længe, der kommer vist mange kuld og i hvert fald et andet super lækkert bimsekuld. :stuck_out_tongue:

Uhhh hvor er de bare bamse fine ligner helt plysdyr så puslede ser de ud :ups::wehuu::wehuu::inlove:

Hvor er de bare dejlige
Hilsen Lisbeth

Wauw de er skønne :wehuu: er du da rigtig klog -love

Hvad er det for et kuld da?

Ååårrh hvor er de dog skønne :wehuu: Tænk at poste sådan nogle billeder…in our faces! :S De er bare smukke de killinger!