Minus 30 kilo

Her er to nye billeder af mig.
Det, hvor jeg har grøn nederdel på, er fra min fødselsdag for to måneder siden, hvor jeg vejede ca. 3-4 mere end jeg gør i dag hvor det andet billede er taget.
Totalt set er mit vægttab nu ca. 30 kilo.
Jeg kan på disse billeder - især på det fra i dag - se min nye figur. Jeg skal ikke tabe mere, og prøver at være meget bevidst om det. I stedet skal jeg stramme den løse hud på vha træning, og det prøver jeg på.

Sikke en flot pige :slight_smile:

Det du har gjort har min dybeste respekt :ok:

Hvor er det flot gået :thumbup:

Godt gået :thumbup: og sikke flot du er blevet :ok:

Jamen…jamen Louise - hvor er du altså flot…:wehuu:Det er godt nok sejt gået…

Sejt gået! Virkelig!

Det er simpelthen SÅ godt kæmpet :slight_smile:

Hold da op, hvor er det flot :thumbup:

Det er super super flot!! Jeg har selv en veninde som er igang med at tabe sig, så jeg kan se hvor svært og hårdt det er… STORT tillykke med det!! :smiley:

Hvor er det bare flot! Super godt gået!! :thumbup::cool:

Jeg har selv tabt mig 15 kg., det skete sidste sommer. Det skete dog lynhurtigt - ingen decideret slankekur, nærmere af triste grunde… Men uanset hvad, så er det SKØNT at være sluppet for de 15 kg. ekstra!
Især når man kun er 160 cm. høj, så fylder 15 kg. ekstra rigtig meget! :tihi:

Det er så flot og stærkt gået :ok: Det må have givet din selvtillid et stort boost… Du ser så godt ud :thumbup:

Hvor er du flot og sej :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Du fortjener faktisk at ændre din avatar :slight_smile:

Sk*de godt gået :thumbup: Ville ønske jeg havde samme viljestyrke. Det ahvde jeg for 3½ år siden, da jeg stoppede med at ryge… Nu er det så lige nogle ekstra kilo jeg gerne ville af med.

Hvor er det sejt…Sikken en viljestyrke. Den misunder jeg dig virkelig.

Du er en smuk kvinde på begge billeder.

Sejt gået! Der skal virkelig meget vijle styrke til:thumbup:
(ville ønske jeg også havde så meget vijlestyrke)

Ej louise…du er jo ikke til at kende…hvor har du dog tabt dig…godt gået

:thumbup::thumbup::thumbup:

Super sejt!! Jeg ved hvor meget viljestyrke der skal til, for jeg har selv lige tabt 50 kilo siden september 2009.