Minus 30 kilo

Det er virkelig godt gået:ok: Sikke en viljestyrke du må have:thumbup:

:thumbup: Fantastisk! Du ser knaldgodt ud :ok:

Jeg kæmper selv, for jeg smed 25 kg for 3 år siden, men har desværre taget de 15 på igen … og selvom jeg kører samme stil som første gang, så sidder de altså noget bedre fast denne gang - øv!

Kunne måske lokke nogle opskrifter ud af dig, for jeg er som sagt kørt fast …?

Wooow, flot klaret!

Tillykke med dit nye jeg:-)

Hej Louise og Winnie

I er seje.

Mariann

Louise, hvor er det bare flot gået :thumbup:

Tusind tak for alle de søde ord, det varmer langt ind i hjertet.
Ja, det har givet meget på selvværdet og selvtilliden, hvilket er super dejligt.
Og det har været en kamp, men jeg fandt heldigvis de rette redskaber på det rette tidspunkt, hvor jeg var motiveret. Det tidspunkt kan være ret svært at ramme.

Tillykke med det fine vægttab søde ven, hvor er det godt gået.
Jeg ville gerne have din viljestyrke, for jeg kan bare ikke tage mig selv nok i nakken til at komme af med alt det ekstra jeg slæber rundt på.

Gad vide hvordan det lykkedes mig at gå fra 40 smøger til nul for 15 år siden og så idag ikke kan finde ud af at tabe mig? Opskrift ønskes.

Tillykke nok engang Louise.
Knus Elin

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Louise-Louise.

Hvor er det bare vildt !!!

:wehu: :wehu: :wehu: :wehu:

For alle dem, der ikke har fulgt din rejse - burde du næsten lægge et før-billede ind - for det er da nærmest ikke til at tro, at den lille-bitte-bitte nipsepige på billederne har været en stor pige.

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Min dybeste respekt for dig og dit valg om at tabe dig og ikke bare lade stå til.

:ok::ok::ok:

Du lever op til mit motto :

Man kan hvad man vil

:slight_smile:

Ih, hvor er det nogle dejlige billeder. Det er mest det med at du ser så glad ud og stråler mere nu, end du gjorde på de gamle billeder der falder mig i øjnene -thumbs Stort tillykke med vægttabet, det er bare så flot :slight_smile:

:hjerte::hjerte:

Det var også det første, der slog mig - Louises glade øjne - og hun har dælme grund til at være glad og stolt og nærmest lykkelig over det hun har gjort for sig selv.

:inlove: :inlove: :inlove:

Hun må være til STOR inspiration for andre, til at komme op af stolen og i gang.

:yah: :yah: :yah: :yah:

Her er et par før-billeder.
De er ganske vist fra 2006, men det gør ikke den store forskel, jeg så lige sådan ud inden jeg begyndte mit vægttab sidste år.

:tak::tak::tak:

Tak, Louise - det er ganske enkelt ikke til at forstå, at det er dig.

Jeg bøjer mig i støvet for dig…

-storrespekt-storrespekt-storrespekt-storrespekt

Tak, Louise - det er ganske enkelt ikke til at forstå, at det er dig.

Jeg bøjer mig i støvet for dig…

-storrespekt-storrespekt-storrespekt-storrespekt[/quote]

Tusind tak, Therese

Da jeg fandt billederne blev jeg også chokeret over forskellen.
Synes det er meget lettere at se forskellen på billeder, end bare stå foran spejlet…

SUPER flot gået!!! :respekt:

Ja billeder er altid gode til sammenligning, for spejlet dur ikke, man vænner sig jo laaangsomt til ændringen (både den gode - og den mindre gode (taler desværre af erfaring …)).

Og det er altså SÅ flot! Jeg håber jeg kan komme efter dig snart :kryds: men nu ved jeg jo ikke lige hvordan jeg reagerer på det her rygestop-noget samtidig! :?

Tillykke, det er super godt gået og du er rigtig flot :thumbup:
-storrespekt

WAUWWWWWWWWWWWW det er dælme flot…:rock::thumbup::thumbup::rock:
Gid jeg osse kunne !!! -what

Det er SÅ godt gået, Louise! Tillykke herfra!

Hvor er det flot, tillykke med det. :slight_smile:

Det er helt utroligt at se forskellen :slight_smile: især på dit ansigt, halsen og armene :thumbup: Du er en helt ny og attraktiv pige :thumbup::thumbup: Over hvor lang tid har du tabt de 30 kilo?