Mis med de blå øjne har fødselsdag

Iuppan fylder 1 år og derfor har jeg en nu en undskyldning for at vise jer billeder af min yngste ballade-kat.

[LEFT]Da vi fik Iuppan, var det ikke så meget ønsket om kat #2, der gjorde sig gældende, men i højere grad ønsket om at Ebony, kat #1, skulle have en firbenet “partner in crime”.

… Ebony havde naturligivis helt andre planer (!), men da der var gået et halvt år tog hun hende til nåde og nu nyder de to kumpaner hinanden til fulde.

Og selvom jeg havde mine betænkeligheder over, om der nu også kunne findes en kat lige så dejlig som Ebony, gik der ikke mange timer før Iuppan var valset ubehjælpeligt ind i både mit og kærestens hjerte.

Man kan nemlig ikke andet end at elske Iuppan…

Iuppan demonstrerer hvad hun mener er den eneste rigtige måde at sove på (og husets tykkeste mave :tihi:):

Selvom man sover trygt med himmelvendt mave, er der aldrig langt til fighter-position:

Iuppan elsker vand og derfor skulle hun selvfølgelig have en raindrop fontæne i fødselsdagsgave … den har hun hygget sig vældig meget med hele dagen, hvilket det skab den har stået ved siden af bærer tydeligt præg af …

Det er hårdt, at være killing!

… Ebony holder sig indtil videre på sikker afstand fra fontænen (hun kan modsat Iuppan ikke lide vand, men hun skal nok tø op) - hende skal I heller ikke snydes for et par nylige close ups af:

[/LEFT]

Tillykke med fødselsdagen til Iuppan… :flag:
Hende ved jeg godt hvor er fra, for jeg har killingebilleder liggende af hende på min computer :smiley:

Tillykke med smuksakken :slight_smile:

[QUOTE=Eife;855030]Tillykke med fødselsdagen til Iuppan… :flag:
Hende ved jeg godt hvor er fra, for jeg har killingebilleder liggende af hende på min computer :D[/QUOTE]
Iuppan takker ærbødigst! :slight_smile:

… Og da jeg var inde på Sørens hjemmeside forleden, lagde jeg godt nok mærke til et “Eife” og tænkte på, om det mon var dig der havde haft fingrene i hans hjemmeside (som er blevet nydelig, btw) … er det mon i den forbindelse, at du har killinge-billede af min ballade-kat? :gruble:

[QUOTE=MissPil;855037]Iuppan takker ærbødigst! :slight_smile:

… Og da jeg var inde på Sørens hjemmeside forleden, lagde jeg godt nok mærke til et “Eife” og tænkte på, om det mon var dig der havde haft fingrene i hans hjemmeside (som er blevet nydelig, btw) … er det mon i den forbindelse, at du har killinge-billede af min ballade-kat? :gruble:[/QUOTE]

Jep, det er det :smiley: Og mange tak…

Tillykke med fødselsdagen, smukke Iuppan. Godt, at Ebony har en sød lille veninde som dig. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Et forsinket tillykke med dagen, lille smuksak :hjerte:
Hvor er du bare en lækkermås…