Misja serverede morgenmad!

For første gang i Misjas liv, var hun så sød at servere morgenmad for os i går. En lækker lille museunge - pænt lagt i køkkenet, for hun ved jo godt, det er dér, alt det med mad foregår.

Hun havde dog tyvstartet lidt, inden vi andre kom til fadet, for hovedet manglede! Ikke pænt at starte uden de andre, Misja!

Mors skattekat er blevet voksen :wehuu:

man bliver altså lidt stolt første gang!! :wehuu:

Dygtig mis :thumbup:

Ja, selvom det er et frygteligt svineri! - og det er jo synd og skam med musen…så er det rart for missemoren her at vide, at hun kan klare sig ude i den farlige verden :wehuu:

Dygtig lille mis, glæd dig til du træder i maden når du står ud af sengen:tihi::tihi:
Knus Elin

Haha ja…ellers selv skal slå maden helt ihjel -what

Tillykke med morgenmaden og velkommen i klubben :). Her blev der serveret levende gråspurv af Whisky kl. 6 i morges.

Heldigvis var det lille kræ uskadt og kunne efter at have siddet og sundet sig lidt i min hånd, med hamrende hjerte lette fra min hånd og flyve sin vej. Forhåbentlig er det lille kræ blevet en erfaring rigere og ikke lege med de store katte. Som man siger… lige børn leger bedst.

Sååå dygtig!

Vi har engang fået serveret en gråspurv i sengen! Vel og mærket mens vi stadig lå og sov…:uha:

Dyyyygtig missepige :smiley:

Dygtig dygtig misser - den første gang er altid helt speciel :slight_smile:

Det er godt, at hun sørger for, at du også får noget at spise engang i mellem. :slight_smile:

Ja, hun er yderst betænksom :wehuu: Der har ikke været flere lig siden…jeg krydser fingre for, hun holder dem udenfor hytten :høhø:

Hvor er hun bare dygtig, din lille søde Misja:inlove:

Hun er ved at blive en rigtig voksen missekat :wehuu:

En stor og smuk én, endda:)