Misse - den ukronede dronning af Bakken og omegn ;)

Nuiii hvor er hun da bare dejlig :hjerte:
Super skønne billeder af hende :ok:

Hvor er hun skøn, og rigtig flotte billeder! :inlove:

Taark altså! Ja, hun er herlig. En meget bestemt lille dame… en lille rund spirrevip der tæver alle katte i miles omkreds og kun gør som hun selv vil :D. Og er elsket for det.

Hvor er hun dejlig og sikke nogle flotte billeder!

Hun ser godt nok ud til at være en livsnyder :love2:

Skønne billeder :smiley:

Hun ER en livsnyder. Og nyder at blive tilbedt og komplimenteret (på rette tid og på rette måde) :smiley:

[QUOTE=Lise H;752618]Hun ser godt nok ud til at være en livsnyder :love2:

Skønne billeder :D[/QUOTE]

Misse er en meget flot trefarvet :hjerte: - og så også lidt sjov med sit “makrel-i-tomat-overskæg”. :smiley:

Haha - godt at hun ikke kan høre dig - hun AFSKYR makrel-i-tomat :D.

Åhhh, smukke dejlige Misse - hvor er hun skøn :hjerte::hjerte::hjerte:

Men hvisk lige til hende, at man altså godt kan tørre sig om muleværket, når man har spist :klapper:

Misse er en meget smuk tortie-mis som også er en af mine favoritfarver :wehuu:

Så smuk hun er! Og sikke et dejligt katteliv de begge to så tydeligt har :slight_smile:
VH
Susanne

Haha - det kan du jeg ikke skal hviske! Så får jeg tæv :D. Men det med smuk og dejlig - det går an :smiley:

[QUOTE=Eva;752811]Åhhh, smukke dejlige Misse - hvor er hun skøn :hjerte::hjerte::hjerte:

Men hvisk lige til hende, at man altså godt kan tørre sig om muleværket, når man har spist :klapper:[/QUOTE]

Taark - jeg kan også se på din signatur at du er vild med dejlige trefarvede :). Jeg synes også hun er lækker. Især på denne årstid hvor hun har tyk, tæt vinterpels og ikke blir’ bleget af solen som hun gør om sommeren…

Tak :). Jeg nyder at se dem trives, og gør hvad jeg kan for at gør netop det… Det gør alle herinde naturligvis :slight_smile: :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;752817]Så smuk hun er! Og sikke et dejligt katteliv de begge to så tydeligt har :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Hvor er hun flot og sikke nogle smukke aftegninger :love2:

Tak Kaslejne :slight_smile: :slight_smile:

Ja, er vilde med de tortie…har flere forskellige her.
Det sjove ved tortie er også at jeg tror ikke at to er ens i mønsteret :slight_smile:

Det har jeg sandelig også svært ved at forestille mig. Uden at jeg ved noget om det :D. Men jeg kan heller ikke tro at farvenuancerne nogensinde kan være fuldkommen ens/forudsigelige…

En lille kommentar til dit signatur-citat: JO - hvis du havde otte af 8 x min hankat Bombom, så ku’ du :smiley: :D. Han ELSKER sne! Og sne kombineret med meningsløse aktiviteter, såsom at trække mennesker afsted på en slæde, det holder hundrede :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;752844]Ja, er vilde med de tortie…har flere forskellige her.
Det sjove ved tortie er også at jeg tror ikke at to er ens i mønsteret :)[/QUOTE]

[QUOTE=Kattene på Bakken;752862]Det har jeg sandelig også svært ved at forestille mig. Uden at jeg ved noget om det :D. Men jeg kan heller ikke tro at farvenuancerne nogensinde kan være fuldkommen ens/forudsigelige…

En lille kommentar til dit signatur-citat: JO - hvis du havde otte af 8 x min hankat Bombom, så ku’ du :smiley: :D. Han ELSKER sne! Og sne kombineret med meningsløse aktiviteter, såsom at trække mennesker afsted på en slæde, det holder hundrede :D[/QUOTE]

Mine er også glade for sne, det er jo cooner :tihi:, men trække en slæde…det fik jeg dem aldrig til :høhø: