Misse Møghe beretter

Misse Møghe beretter… jeg er bare skribent for hende :tihi:

Altså nu har vores madmor da vidt for alvor fået solstik :yikes: hun har fået den ide at vi katte skal arbejde for føden - JEG gør det ikke, men forventer en fyldt skål HELE tiden :venter: Det kan godt være de tre andre godt gider, men næææ nej der sætter jeg bare poterne i :argh:madmor synes jeg har lidt for store knogler og skal lære tricks :dokdok: Det er under min værdighed!

Min mor siger jeg er så god til træning… ja det tror da pokker - er jo skrubsulten og må jo gøre noget for at få noget at æde :argh:

Nå madmor kalder - det er tid til aftentræning… hun skal ikke vide det endnu, men tror faktisk jeg kommer til at synes om træningen - det er jo RET fedt at være i centrum :thumbup:

Jeg mangler ord…den kat er noget af det smukkeste jeg har set:thumbup:

Yeah! Har du fået lært dit menneske at give dig mad, bare du laver en eller anden lille bevægelse eller “trick”?? :thumbup: - det kan mit menneske også!
Hun fatter bare ikke at hun skal lade de ting jeg skal dutte på med næsen eller poten, blive liggende fremme, så jeg selv kan bestemme hvornår hun skal give mig mad. Meeen, jeg arbejder på at få hende til at forstå det. Hver gang hun er i nærheden af det skab hvor tingene er, siger jeg højt og tydeligt til hende at hun skal finde det frem. Og når hun endelig gør det, så spinder jeg så højt jeg kan for at fortælle hende at hun er dygtig.
Jeg tror nok jeg skal få hende lært det - selvom hun ikke er det skarpeste menneske i verden :høhø:

:pote: - hilsen Skofus

Tak ja jeg synes også hun er gudesmuk