Misse mor med en enkelt killing

Hej Alle

Jeg søger lidt hjælp fordi der kom en løber ind i vores indkørsel som havde fundet en blå kurv over i den skov der er overfor vores hus, vor der var en meget tynd og kærlig misse mor og en enkelt killing. Kurven havde nogle tæpper og nogle hunde tør fodder i. Killing skyder jeg til at være ca. 3 uger. Missemor er også meget lille, jeg ved godt det er farlig at sammenligne hende med de katte vi har (maine coon blandinger), men hun ligner altså at hun ikke er mere end 6 måneder gammel, basseret på den hus kat min svigerinde har.

Vi har nu taget killing og missemor ind på vores kontor hvor vi har lukket den inde, så de ikke kommer i kontakt med vores andre katte. både missemor og killing virker glade og sunde, killingen både kravler rundt og har øjen. Ingen af de to virker ramt af skov flåter eller lopper.

Vi bekymre os for hvad vi skal gøre med dem nu? Min kæreste vil meget gerne se om ikke der er flere killinger, men skoven er rimelig stor og ikke nem at se i, han overvejer at tage missemor tilbage til der hvor kurven blev fundet, og så slippe hende der for at se om hun føre ham til flere killinger.

Skal vi ringe til dyreværnet? Overtager de missemor og killinger? Bør vi slippe missemor fri, og opforstre killingen(killingerne, hvis vi vinder flere) selv og så sørge for at de får et godt hjem hos nogle der kan tage sig af dem?

Jeg HADER mennesker der er så hjærteløs! Peter sagde at det ser ikke ud til at hun har været ude mere end en uge…men stadig!!! At smide en kat ud i dere her regnvejr…!!!

Umiddelbart virker hun til at være meget menneske vandt.

HJJJJJJJJJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP hvad gør jeg?

ÅH NEJ :doh:
Sådan et dumt svin, der går sådan noget. Hvor er det godt de endte hos dig.
Jeg ved ik præcis hvad du skal gøre, men der er garanteret flere herinde der kan give et bud.
Jeg håber det bedste for morkat og killing :kryds:

TAK for mennesker som dig der rent faktisk HAR hjerte, der hvor andre står af:tak:

Tak :slight_smile: Jeg bliver simpelthen så harm og sådan noget! Det kan virkelig bringe mit p*ss i kog!

Jeg fatter ikke folk ikke holder mere af de dyr de vælger at hav. Hun må være en form for inde/ude kat fordi hun er vældig glad for menneske kontakt…

Men at de ikke får hende steraliseret når de ikke ønsker at hun skal blive gravid er under alt kritik

Men du må love mig at indtil du finder en løsning at du passer på dem, ikk?
Og sæt hende ikke bare ud i det fri igen. Der er med garanti et internat eller ligende der kan tage sig af hende og killingen og forhåbenlig kan de finde et godt hjem, når killingen er gammel nok.

:inlove:

Jeg lover jeg nok skal tage mig af dem. Peter er ude med missemor nu for at se om hun kan hjælpe os med at finde flere af de små størrelser…det er vel ret unormalt at en kat kun får en killing

Det tror jeg nu ikke det er.
Men jeg ved ikk om hun kan hjælpe ham med at finde dem? Det er jo ikke en sporhund? Hva nu hvis hun stikker af?
Måske sku man bare være glad og lettet over at have fundet dem i god behold?
Jeg håber ihvertfald det hele ender godt :inlove:

Kan du sige “man bør være blevet hjemme”?

Vi gik ud, misse mor fulgte peter rundt, vi fandt ikke flere killinger…MEN!!!

Vi fandt en lille bitte mis mere, samme størrelse som den første og lige så kærlig…DENNE HER ER BARE HØJ GRAVID!!!

For fanden mand!

hun ligner den første misser som om de var søskende…samme hovede facon samme størrelse samme alt…undtagen at den ene er brun i nyancerne og den anden er grå…

Hold da op! Skræmmende at folk bare parkere deres katte ude i en skov :mad:
Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige. Er nok lidt i chok.

ja og hende den gravid har vi også taget med hjem…suk for filan

Ring til alle internater på mandag i kan finde. Der må være et der kan have dem.

Flot af jer :thumbup:

Bør man lade gravide miss føde inden vi ringer til et internat?

:kram:

hvor er det godt i har fundet dem !!!

hvor er det godt i har fundet dem !!![/quote]

Har vi gjort det rigtige eller har jeg ladt mit :hjerte: løbe afsted med mig?

Helt klart det rigtige !:slight_smile:

Men husk at søge rundt omkring efter ejerene:)

Hvorfor skulle jeg søge efter ejerne? De har sat deres hunkat med killing op til vejen i en blå vasketøjs kurve der var hundemad i…tror du ejerne har nogen interesse i de her katte?

Der er næppe ejere at finde når kattene blir fundet i en kurv i skoven med tæpper og foder :S

Hva fødsel angår ville det bedste selvfølgelig være ikke at stresse hende for meget. Men spørg når du ringer til internaterne. De har sikkert stået i ligende situationer før og ved hvad der er bedst.

Min eneste grund til at søge ejerne var for at giv den en kodyl omgang pryl!!!

ENIG!!! med den behandling trænger de til en gevaldig tur over knæet :argh: :doh: :lynogtorden: -kaisålæredet :thumbdown: :mad: :confused: :venter:

JA nemlig ja!

Kattene er ikke øremærket, så jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle hjælpe deres ejer som tydeligvis ikke ønsker dem, når de er med killinger