Misse mor med en enkelt killing

Du har helt klart gjort det rigtige! :slight_smile:
Jeg er så glad for at de stakkels katte har fået dig som beskytter. :tak:

Men måske skulle du kigge efter ejerne til den gravide kat I har fundet? Selvom den ligner den anden, er det jo ikke sikkert at de er fra samme ejer… Den gravide har måske et hjem… :?

Koncentrer du dig hellere om at finde ud af deres sundhedstilstand samt et hjem. Når man smider sine dyr ud på den måde, er det vist lidt det samme som at sige man ikke er interesseret i dem. Og det gavner næppe misserne at komme tilbage dertil anyway.

Nå ja okay, hvis den ikke engang er øremærket, så…

Aldrig nogen sinde har jeg mødt så kærlig og kontaktsøgende en kat som den lille gravide…godt nok spinder hun ikke men hun nusser mig med hovedet lige så meget som jeg nusser hende…man sidder dårlig nok ned i 2 sec. så er hun der…gnubber hovedet op af mit ansigt og over det hele…hun er ihvertfald ikke menneske sky…det er også derfor jeg ikke kan få det til at passe at hun skulle være en gård kat eller stald kat eller noget i den dur

TRO MIG Michelle…missepigen takker dig på hendes måde.
Det var PRÆCIST den måde Savannah, der havde sine mislinger under halspærene, gjorde.
Hun trådte op på mig mens jeg sad med hendes børn og køssede mig og nullerputtede med poterne (når de vader med poterne…svært at forklare).
De viser os den fulde tillid og vi skal så blot leve op til den.
Nu ved jeg af gode grunde ikke OM du hverken har plads eller tid til at tage dig af de to, men ellers så må I finde et internat der vil overtage.
Eller en plejefamilie…de findes :slight_smile:

jeg håber alt går vel med misserne…og ja katte kan godt vise taknemmelighed

Årh hvor er det dejligt at læse at der findes mennesker som dig og din kæreste… :hjerte:
Jeg er helt sikker på at begge missemødre er meget taknemmlige for at være blevet fundet og har fået et tag over hovedet igen…

Må vi ik se nogle billeder af dem? :wehuu:

Var det ik noget for dig Maria-Amalie? Sådan en lille hittemis :smiley:

[quote=kamikaze;388922]TRO MIG Michelle…missepigen takker dig på hendes måde.
Det var PRÆCIST den måde Savannah, der havde sine mislinger under halspærene, gjorde.
Hun trådte op på mig mens jeg sad med hendes børn og køssede mig og nullerputtede med poterne (når de vader med poterne…svært at forklare).
De viser os den fulde tillid og vi skal så blot leve op til den.
Nu ved jeg af gode grunde ikke OM du hverken har plads eller tid til at tage dig af de to, men ellers så må I finde et internat der vil overtage.
Eller en plejefamilie…de findes :)[/quote]

Jeg snakker med kæresten. Vil gerne beholde dem til vi kan komme af med killingerne til nogle vi ved vil tage sig af dem ordenligt.

Det er jo kun 12-14 uger.

Det fede er at de to missemødre er total lige glad med at Duchess er en total hissig hystade!

i får billeder når vi er kommet hjem igen…

Du siger blot til så hjælper jeg gerne…vi bor jo rimelig tæt på hinanden og ellers ringer du
P.t. er mit outlook i udu

Få hellere en dyrlæge til at kigge på dem, hvis i beholder dem. Så de ikke smitter jeres katte med noget. Det ville jo være forfærdeligt :frowning:

Uhhhh… Det frister meget… :ups: Men har kig på en som jeg følger udviklningen på… Ellers var det helt bestemt et godt bud :thumbup:

M[quote=kamikaze;388976]Du siger blot til så hjælper jeg gerne…vi bor jo rimelig tæt på hinanden og ellers ringer du
P.t. er mit outlook i udu[/quote]

hvad er dit telefon nummer?

[quote=Missepigen;388996]M

hvad er dit telefon nummer?[/quote]

Har lige sendet dig en PB med Britas nummer :slight_smile:

Det var mere til second kat, jeg tænkte på :slight_smile:

Der er jo ingen der siger at hun kommer fra samme familie=)

Jeg håber alt går godt, og at misserne får det godt <3

Held og lykke:P

Jeg lover at holde jer alle opdateret med billeder og beslutninger der bliver taget om de to familier

Praktiske Gris her:
Det lyder barsk, men det er IKKE for sent at få den drægtige hunmis neutraliseret nu, og det er ikke synd for hende, for moderfølelsen opstår først under selve fødslen og er ikke til stede før.

Men jeg tager hatten af for jer - Det er bestemt ikke alle, der ville åbne sit hjem for sådanne to misser.

Held og lykke!

Mega - Jeg ville aldrig drømme om at beholde de her to fine mødre i mit hjem i længere tid end det tager for killinger at blive klar til at forlade deres mødre…så jeg har ikke det store behov for at der skal ske steralisering nu…

Derud over så synes jeg simpelthen ikke at det er ansvarligt at de killinger der er i hendes mave skal fjernes nu hvor hun ser ud til at være så langt henne. Men det er bare min personlige moralske holdning…

Jeg åbner mit hjem til dem som andre ikke vil hav. Dyr som ikke kan forsvare sig selv vil jeg gerne stille mig op og forsvare!

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg vil bare give dig et kæmpe kram for din kærlige handling over for de hjemløse misser.

Du er en SKØN pige, sådan at tage dem ind.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: