Misse

Jeg vil lige dele disse billeder af Misse, som er efter Kalle (Marsini’s Sundance Kid JW) og Lulle (Gidahmir’s The Look of Love).

Hun er en rigtig lille hjerteknuser:hjerte:

Søsteren Møghe kommer senere… :høhø:

Fede billeder og sikke en lille sesse <3 <3

:besvimer: :hjerte: hvor er hun smuk!

Nurh, hvor er hun skøn :wehuu:

Vil lige sige, at jeg stadig sidder og klukker over navnene, hvor er det fint fundet på! Men hun er 1000 gange dejligere end sin “navnesøster”. :tihi:

Hold da op, hun er godt nok rigtig smuk :hjerte:
:wehuu:

Århh hvor er hun nuttet :wehuu:

He he…tak. :slight_smile:

De kunne bare ikke hedde andet end Misse og Møghe…Møghe ser bare lidt mere brysk ud, så det passer godt til hende.

Forøvrigt er Bamboo (eller Simon som han hedder i min verden :slight_smile: ) onkel til dem.

Nuuiiiii !!! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni

[QUOTE=Gidahmir;600719]He he…tak. :slight_smile:

De kunne bare ikke hedde andet end Misse og Møghe…Møghe ser bare lidt mere brysk ud, så det passer godt til hende.

Forøvrigt er Bamboo (eller Simon som han hedder i min verden :slight_smile: ) onkel til dem.[/QUOTE]

Jeg er sikker på han er stolt for hun er da en skønhed, glæder mig til at se møghe også! Glæder mig til pelsen vokser ud på Bambo, så han kan nærme sig Kalles smukke pels.

Herligt ansigt. Hun ser lidt balladeagtig ud. :smiley:

Hvor er hun kær :wehuu:

Hvor er hun en skøn lille misser - en rigtig kælepotten med hjertet på det rette sted

Hvor er det ondt med sådanne nogle billeder… smelter jo helt væk :ups:

nuuuiiiiii det er jo et barnebarn til Perle :hjerte::hjerte::hjerte:

Hun er stadigvæk lige vidunderlig

Hun er virkelighedens grimme ælling - startede som en lille alienbaby og nu er hun den smukkeste pigemisser :hjerte::hjerte:

Vi venter altså stadig på billeder af søster Møghe! :kryds: :venter: :kryds: :juhu: