Missebanden

Herlig bande :smiley:

Hvem er den røde? :slight_smile:

Som altid skønne billeder af skønhederne :slight_smile:

Hvor er det bare en skøn flok du har dig :wehuu:

[QUOTE=Coon Danica;964117]Tak :slight_smile:
Ja, jeg ved at du altid har været vild med hende.:slight_smile:

Og hendes sind er ligeså skønt som hendes farver :hjerte:[/QUOTE]

hvis du nogensinde laver en pige som hende ikk??? pretty please… please laver du ikke snart en lille klon af den fantastiske smuksak ?? Gitze INOM-clone :slight_smile:

sådan en må lille gitze jo have :slight_smile:

Fantastisk bande du har, Lisbeth :slight_smile:

Åh så mange dejlige misser på en gang :wehuu:jeg bliver helt misundelig - når man nu kun har tre:D

Tak :slight_smile:

Tak :slight_smile:
Det gør jeg også tit…man får desværre bare så mange hår i munden :tihi:

[QUOTE=Eife;964323]Herlig bande :smiley:

Hvem er den røde? :)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Den røde på foto 4 er Line-pigen og hende på det fjerdesidste er Emily…hun var vores første pige vi købte til avl :slight_smile:
Hun er kastrat nu.

Tak :slight_smile:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;964376]hvis du nogensinde laver en pige som hende ikk??? pretty please… please laver du ikke snart en lille klon af den fantastiske smuksak ?? Gitze INOM-clone :slight_smile:

sådan en må lille gitze jo have :)[/QUOTE]

Jo, måske en dag :smiley:

Tak :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Sikke dog en masse fantastisk gode billeder, du kan jo nok slet ikke gætte hvilket jeg er mest vild med :tihi:
Hvor er Kalle blevet stor og så dejlige lille Domino midt i det hele :slight_smile: og det billede med to der vasker hinanden lige midt i en solstråle og Heaven med poten rakt frem og…og…og… de er bare skønne allesammen :inlove:

[QUOTE=HeroldDesign;964551]Sikke dog en masse fantastisk gode billeder, du kan jo nok slet ikke gætte hvilket jeg er mest vild med :tihi:
Hvor er Kalle blevet stor og så dejlige lille Domino midt i det hele :slight_smile: og det billede med to der vasker hinanden lige midt i en solstråle og Heaven med poten rakt frem og…og…og… de er bare skønne allesammen :inlove:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Jo, jeg kan godt gætte hvem det er :tihi:
Jeg kan høre at du snart kender navnene på dem allesammen :smiley:
De to som vasker hinanden er Line-pigen og Monopoly :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;964556]Tak :slight_smile:
Jo, jeg kan godt gætte hvem det er :tihi:
Jeg kan høre at du snart kender navnene på dem allesammen :smiley: Njaar det gør jeg nu ik, men Heaven er jo “slikmutter” så hende ku jeg lige kende
De to som vasker hinanden er Line-pigen og Monopoly :)[/QUOTE]

De ser såå søde ud :slight_smile:

Slikmutter…den var god…det må vi til at kalde hende :klapper:

Toro :hjerte: :smelter:

Tak :slight_smile:
Der er mere Toro her :tihi:
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?43446-En-plads-i-solen…&p=964681#post964681