Missebarnet er desperat

Missebarnet er jo Lady of the house her i Robdrup Residence.
Og hun er lidt sippet med sine spisevaner.
Af tørkost spiser hun kun RCs Queen 34. Hun elsker dem, og nyder virkelig at nippe et par piller eller to et hav af gange i løbet af en dag.

Jeg bestilte to poser hos RC sent mandag aften.
I fredags kom fragtmanden med pakken, og Missebarnet hoppede rundt i mens jeg åbnede den. Men men der var hundetørfoder i den da jeg åbnede den :frowning:

Den flinke fyr i RCs kundeservice lovede at sende to nye poser i en fart, så jeg håbede at de var der i dag, men desværre er der ikke kommet nogen pakke.

Og nu har vi bare ikke flere Queener :frowning:
Ikke en eneste er der tilbage.

Missebarnet er så ked, så ked.
Hun sidder bare og kigger ned i hendes madskål.
Som vi har hældt hvad som helst af anden tørkost i. Men der er bare ikke noget der duer. Jeg tror vi har prøvet 10 varianter nu.

Bare den pakke kommer i morgen! :bebe::bebe:
(og der så er de rigtige poser i den)

Nuurh, stakkels lille prinsesse. Dåååååme RC-mand, og så lige dumt hundefoder. :thumbdown:

Stakkels missebarn , det er virkeligt barsk , Spike kan lige sætte sig ind i dit store problem , hvis hans favorit foder mangler i vores foderblanding her hjemme . Så tror han at han skal død .Og intet duer eller virker , endda ikke det andet foder vi blander med eller råfoder som han ellers gerne spiser . Så sulter man bare . ØV ØV ØV

stakkels missebarn…jeg håber din mor bestiller i god tid fremover

stakkels, stakkels missebarn.

her er det velkendt, sidst der skulle bestilles hjem fra zooplus blev det lige trukket lidt længe, men de plejer jo kun at være 3-4 dage om at levere, men suk, der gik 14 dage og stakkels silke blev mere og mere nervøs.

hun sad og stirrede på hylden der plejer at være fyldt op med hendes yndlings gimpet. havde taleboblen været der kunne man have set en meget bekymret kat der var ved at regne ud hvor mange dage der var til hungersnøden…
med jævne mellemrum gik hun selv ind på hylden og satte sig - der sagde taleboblen tydeligt “her burde ikke være plads til mig…”

Stakkels Missebarn, håber for jer at den rigtige mad kommer i morgen :slight_smile:
I mellemtiden, er der så ikke noget vådfoder/guf som hun elsker, som du kan give hende? En slags plaster på såret :tihi:

Missebarnet er lykkelig - der er nu masser af Queener i hus igen :slight_smile:
Hun jublede, da jeg fyldte hendes skål.

nårhhhh det var godt…sæt kryds i kalenderen for næste bestilling…i god tid

Hvor var det godt :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;582647]Missebarnet er lykkelig - der er nu masser af Queener i hus igen :slight_smile:
Hun jublede, da jeg fyldte hendes skål.[/QUOTE]

Missebarnet er vist kattenes svar på Prinsessen på Ærten.
Nej, hun er hverken forkælet eller vanskelig. Hun er bare Missebarnet. :smiley:

Det er nemlig helt rigtigt - hun er nemlig bare Missebarnet.
Smukke, søde, vidunderlige og højtelskede Missebarn :love2::love2: