Missemor og ungkat

Vi har idag fået to katte ind til aflivning da KV ikke længere har plads.
Det drejer sig om en ung sorttortie med hvid hunkat, meget sød og kærlig som ønsker sig en ny familie. Hun vil naturligvis blive neutraliseret inden hun kommer herfra.
Den anden er en missemor med fire ca. 2½ uge gamle killinger, meget tillidsfuld og kærlig som søger en plejefamilie.
For mere info skriv en pb eller ring på 72440266/60199340

Marina

Hvem er “vi”, der har fået kattene ind? :slight_smile:

Sim-Sim: Det første tlf.nr. tilhører i følge krak http://www.katdoktor.dk/

Åh ja, det burde jeg da have genkendt. Pia er jo min dyrlæge…:slight_smile:

I Ålborg, det kunne jo også stå i annoncen, jeg troede jo det var Kbh/Frederiksberg (KV) :S

Edit: Håber der findes hjælp til dem alle :slight_smile:

Prøv Bæklund eller Mariann i Tøstrup.
Sådanne to smukke sociale mis skal da ikke aflives.

Ja det må I undskylde, man synes alle oplysninger er med men når alt skal gå stærkt og under pres så glemmer man det halve. Men ja det er i Ålborg.

Marina

Der arbejdes på højtryk med at finde en plejefamilie til missemor og mislinger.
Den anden mis må lige vente et par dage…nu skal den jo også lige ordnes først.
Nogen gange MÅ man prioriterer selvom det er urimeligt

Ville ønske jeg lige kunne gennemskue det hele. Jeg kan jo ikke være permanent løsning, men har et stort badeværelse de kan låne pladsen på hvis det er. Jeg har ferie resten af august og tid til at nulre dem bag ørerne. Men at indsluse dem hos Unni og Yasha tør jeg ikke lige i første omgang i hvert fald og så vil det jo kun være et stort badeværelse de vil have af plads :S
Og er også først hjemme igen søndag aften/mandag morgen :S

Hvis vi kunne bruge dig istedet til den anden unge mis så vi får lidt tid. Bare så den ikke bliver aflivet.
Jeg skal nok give besked via KG imorgen, når jeg ved noget

Det kunne nok være en løsning, men er jo først hjemme fra næste mandag - så den skal lige overnatte andet sted indtil da. Og afhængig af alder, vil den nok også nemmere kunne indsluses hos Yasha end mor med killinger (Unni er jeg ikke så bekymret for - hun vil sikkert elske en legekammi :slight_smile: )

[QUOTE=kamikaze;897220]Hvis vi kunne bruge dig istedet til den anden unge mis så vi får lidt tid. Bare så den ikke bliver aflivet.
Jeg skal nok give besked via KG imorgen, når jeg ved noget[/QUOTE]

JUBLE…får lige en sms at Bæklund har et plejehjem til missemor. Dog har jeg lovet at der findes nogle penge for de kan ikke selv (de er jo et lillebitte sted) finde alle pengene selv.
Så skulle der sidde nogen med for mange penge så er der lige en missemor og hendes 4 mislingebørn der kan bruge
PB mig hvis der ønskes at hjælpe…hver en øre hjælper

Og med indsluse mener jeg at den så kan få lidt social kontakt med andre katte og mere kontakt hos mig i det daglige til den finder en permanent løsning :slight_smile:
Kar nummer tre permanent kan jeg nemlig ikke tage ind endnu, men midlertidigt hjem giver jeg gerne fra mandag morgen :slight_smile:

Brita jeg sender lige et lille symbolsk beløb i morgen til hittekattekontoen :slight_smile:
Tror der en 20-50,- som godt kan gives til missemor herfra trods juli er lidt stram :slight_smile:

Pia…du er en skat…Marina og su må lige tale sammen og finde ud af noget og så bruger vi den tid du har mis i, til at finde et blivende hjem. Jeg ved mis bliver ordnet imorgen/onsdag så I må finde ud af hvad der skal gøres.

Jeg skriver hende lige en pb senere i aften når jeg ikke bare sidder på iPhone’en men kommer ind til pc’en

Kan man få et kontonr.? :slight_smile:

Knus Gitte

Jeg vil også gerne have et kontonummer, så jeg kan give lidt til hjælp :smiley:

Hvis ikke min dyrlægetur på onsdag bliver alt for dyr, så har jeg også “for mange” penge. Kan man evt. sende dem direkte til Bæklund øremærket til de der missere?

Ja som sagt i pb sender jeg også gerne lidt kr til misserne , sætter du lige kontonummer ind i tråden ?