Missemor til dyrlægen

Så er der bestilt tid hos dyrlægen til Missemor på mandag…hun har ligesom nogle pels/hud problemer, hendes pels er enormt tyk stadigvæk især på bagpartiet og vi må slet ikke komme i nærheden af det…har tjekket for sår osv. der er ingenting at se, men pelsen er ligesom lidt mærkelig. Og så må hun på slankekur, hun er blevet tyk og det er synd for hende…men nu må jeg se hvad dyrlægen siger…hun sitrer meget på ryggen.

:trøste:

God bedring Missemor :kryds:

God bedring til Missemor :trøste:

Hun har ud fra det du beskriver der, meget muligt noget slidgigt, HD eller andet i den dur… God idé med et dyrlæge besøg til at undersøge det.

Øv sikke noget… håber du opdater når du ved noget mere?

Det gør jeg :slight_smile: Håber jeg ved mere i morgen efter dyrlægen. Hun skal nok bedøves og så regner jeg med pelsen bliver barberet af så de kan se huden, hvis det er den det er galt med…hun har ligesom lidt skæl, meeeeeen om det skulle kunne gøre det ved jeg ikke.

Status på Missemor: Hun er for TYK! hun har ikke mulighed for at rense pelsen på bagpartiet fordi hun ikke kan nå, så derfor kommer der ligesom lidt klumper i pelsen :frowning: så nu er det skrump, men dejligt der ikke var noget alvorligt…hun fik ros af dyrlægen, flot kat, lækker pels smukke øjne og sund og rask…og så fik hun en ormekur. Men så meget vejer hun jo ellers heller ikke, men nok til det er et problem og det er synd, men dejligt jeg fik hende til dyrlægen.

Dyrlægen undersøgte også hendes bevægelighed i ledene på bagpartiet, ikk’? :slight_smile:
For hvis hun ikke er så tyk igen undrer det mig godt nok lidt at det skulle være eneste årsag til at hun ikke kan holde sin pels (også især det du skriver med at I ikke har måttet pille, det tyder for mig på smerter)

[QUOTE=Eife;1194211]Dyrlægen undersøgte også hendes bevægelighed i ledene på bagpartiet, ikk’? :slight_smile:
For hvis hun ikke er så tyk igen undrer det mig godt nok lidt at det skulle være eneste årsag til at hun ikke kan holde sin pels (også især det du skriver med at I ikke har måttet pille, det tyder for mig på smerter)[/QUOTE]

Jo hun rodede rundt med hende :slight_smile: netop fordi hun ville undersøge omkring ledene. Men hun kan ikke nå, det kan vi godt se, når hun prøver…