Missernes udestue - mange billeder

Tømmeren blev færdig idag. Som billederne viser har kattene godkendt det. Nu skal vi bare ha’ noget varmere vejr.

Det ser bare hammer HAMMER godt ud! :thumbup:

Lige sådan noget jeg selv drømmer om en dag

Det ser godt nok lækkert ud - dygtig tømrer, du holder dig :smiley:

Det ser rigtigt fedt ud. Dejligt at misserne kan lide det!

hvor ser det bare godt ud! :smiley:

Det ser vel nok godt ud :ok: - og snart lille detalje med skålene. :smiley:

Nemmerli’ og praktisk - helt inde ved muren for at undgå regn/sne og så sidder de fast. Det er kaninbursskåle fra zooplus - de største. Jeg kender dem - de er så nemme at holde rene

ej hvor ser det bare lækkert ud :smiley:

Det ser ganske godt ud, men hvor stort er det(har svært ved at vurdere det udfra billederne) og har det været dyrt at få lavet?

Hvor ser det godt ud :thumbup:

HOld da op :smiley: Det er godt nok lækkert :slight_smile:

Stolperne er massivt træ og henholdsvis 2 meter, 1 meter og 75 cm lange - 20 cm i diameter, husker jeg rigtigt kostede de leveret her på adressen ca. 1000 kr. Tæppet der er om er et sisaltæppe som jeg alligevel ikke skulle bruge under bordet.

Den meget tykke og fede planke der holder det sammen er 25 cm. bred.

Jeg vil tro det alt ialt har stået mig i ca. 3000 med arbejdsløn også medregnet tæppet jeg havde

Hvor er det lækkert :slight_smile:

Og er det også tømreren, der har sat velcro på de katte, der er sat fast på stolperne? :høhø:

Hvor er det bare flot :), og et dejligt opholdssted om sommeren, for både dig og misserne.

Det ser super lækkert ud :thumbup:

Cats og Conni

Det er dælme blevet lækkert. Så skal du bare have noget solskin og pip i haven :slight_smile:

Nøj, nu er jeg misundelig. Men jeg er nødt til at skynde mig at lukke tråden igen - jeg tør ikke risikere, at misserne ser den :uha:

:thumbup: Lækkert!

Det ser fantastisk godt ud Lis :thumbup:

Hvor er det bare super lækkert :ok:
Det skal I nok få meget glæde af til sommer