Mission impossible

I dag var det planen, at jeg skulle tage nye billeder af killingerne.
Det startede meget godt ud, men så kom en “ubuden gæst” forbi :tihi:

Irabella og … NADA :rock:

Jeg prøvede at gå udenfor med Irabella. Det blev det så ikke meget bedre af …

Irabellla og … NADA :høhø:

NADA igen, igen :venter:

Nu går jeg på 1. salen med killingerne, og lukker 2 døre bag mig. Så kan jeg forhåbentlig få lov til at tage billeder i fred og ro :tihi:

:lol: Hvorfor må Nada ikke være med? :wink: Hun er jo en smuksak:hjerte:

Hun ser da ikke særlig ubuden ud :tihi:

Hun er en rigtig dejlig og nysgerrig kat hende Nada :hjertehop:men hun er altså og den største Linselus :venter: som stjæler gerne billedet, hvis hun kan komme afsted med det.
Okay, der gav jeg hende lige lidt menneskelige intentioner :stuck_out_tongue:
Hun er bare SÅ glad for killingerne, og vil være, hvor de er :cool2: og dét er jo super-dejligt.

hehe… hun er da dejlig hende Nada :slight_smile: … det er killingen nu også :hjerte:

Fantastisk billede det sidste med poten haha

Nada er godt nok insisterende på, at ville være med på billederne - om det så bare er en pote, der bliver sneget ind :høhø:

Hvor er hun herlig og også smuk og killingen, ja, den er jo bare helt uimodståelig :hjerte:

Jeg sneg mig, som en tyv om natten, op på 1. salen og fik taget nogle billeder (i fred og ro) :ok:
Killingerne 4 uger gamle.

Ilex, han, reserveret

Ilva, hun

Ipanema, hun

Intermezzo, han

Ivalo, hun

Irabella, hun

De er modbydeligt nuttede!!! :wehuu:

[QUOTE=DK Lindvig;1249347]Jeg sneg mig, som en tyv om natten, op på 1. salen og fik taget nogle billeder (i fred og ro) :ok:
Killingerne 4 uger gamle.

Ilex, han, reserveret

Ilva, hun

Ipanema, hun

Intermezzo, han

Ivalo, hun

Irabella, hun[/QUOTE]

Hvor er de altså skønne alle sammen :inlove:

Er det Intermezzo, der gerne ser småbekymret ud - det gør han i hvertfald her :smiley:

:hjerte: Tortie-love :hjerte:

Hvor er Ipanema fin og symmetrisk i flammemønstret. På indiansk kunne hun sagtens tænkes at hedde Ildhår :slight_smile:

De er simpelthen så fine! :smiley: (også Nada :wink: )

[QUOTE=Eva;1249359]Hvor er de altså skønne alle sammen :inlove:
Er det Intermezzo, der gerne ser småbekymret ud - det gør han i hvertfald her :D[/QUOTE]

Det er korrekt at Intermezzo ser en smule bekymret ud :cool2: Han var lidt mindre end de andre, da han blev født, og valgte (selv) en dievorte, der ikke gav så meget i starten.
Han blev derfor sat lidt bagud både mht. vægt og “udvikling”. Endnu har han ikke helt styr på at koordinere sine øjne, og derfor får han sådan et specielt udtryk.
MEN hvad han mangler i størrelse, det har han så til gengæld i energi og livskraft. Nu hvor killingerne er begyndt at spise Creme Fraiche med torskerogn samt har fri adgang til tørkost, så kan jeg lige hilse at sige, at han tager revance. Nøøøøøj hvor han æder. Han spiser ikke … han æder … han grovæder :høhø: sutter, slikker og smasker i maden og rykker gevaldigt opad i vægten :thumbup:

Dejlige billeder - også dem hvor Nada griber ind i begivenhederne. Hun har da så sødt et væsen, når hun så gerne vil være med hvor killingerne er. :hjerte:

Ipanema’s flamme er jeg ret vild med - Sveske har nemlig en magen til. :slight_smile:

Nada har lige præcis et sødt væsen. Hun er meget opsøgende og næsten altid lige i nærheden af mig samt irriterende nysgerrig … men på den helt gode måde :høhø: Man kan simpelthen ikke andet end at holde af hende. Hun er god som dagen er lang :hjerte:

Jeps, Dooley har sat den flamme lige i skabet :ok: og tak for de søde ord.