Misslingerne nu 11 uger

Hvor er de skønne begge to.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Mercur er stadig ledig hvis det reelt har interesse. Han har samme sind som Frodo er dog bare lidt mere stille og en bitte smule forsigtig - men helt klart en krut ugle og en monster stor putte trold.

Hold fast tiden flyver Michelle… nej hvor er de skønne!!!

[quote=DK Thomani;165272]Kun hvis han kan lide det, men med det sind jeg får beskrevet, tror jeg ikke det er en helt umulig tanke :slight_smile:

Så skal jeg bare lige lære hvordan man prænterer en HUS for dommeren :D[/quote]

Ih, så må du altså også LOVE at komme og udstille ham i TICA-regi! Der skal du jo heller ikke bekymre dig om at præsentere ham. -høhø

Han er gudesmuk! :inlove:

Er der stadig to “mus” til salg.
Jeg spørger fordi jeg måske kan hjælpe.
Ring lige 86968260
De søger nemlig to mislinger og bor i nærheden af Jer.
Men misserne skal være indekatte…er det ok?
Brita

[quote=kamikaze;166588]Er der stadig to “mus” til salg.
Jeg spørger fordi jeg måske kan hjælpe.
Ring lige 86968260
De søger nemlig to mislinger og bor i nærheden af Jer.
Men misserne skal være indekatte…er det ok?
Brita[/quote]

Hej Brita

Jeg kan svare på noget af dit spørgsmål: Frodo skal over og bo hos mig, så det er derfor kun Mercur der mangler at få et hjem.

Er helt forelsket i Frodo og så har da også bare det kæreste navn -wehuu

[quote=kamikaze;166588]Er der stadig to “mus” til salg.
Jeg spørger fordi jeg måske kan hjælpe.
Ring lige 86968260
De søger nemlig to mislinger og bor i nærheden af Jer.
Men misserne skal være indekatte…er det ok?
Brita[/quote]

Der er kun 1 tilbage der mangler hjem - og det er Mercur - kunne de være interesseret i 1 misser?

Michelle - Vi sad og snakkede om Frodos mønster på chatten i går, og kunne absolut ikke blive enige :ups:

Kan du lokkes til at tage et billede af ham fra siden, mens han står op, så man kan se hans mønster tydeligt? :slight_smile:

De vil have to netop fordi de skal være indekatte. Noget jeg syntes er glimrende :ok:
Jeg er blot mellemled…ja nærmest mellem-mellemled :tihi:
Det er en af mine veterinærsygeplejerskers venner…de har været på internat, men da de vil have killinger (noget min vet. sygpl. har prøvet at fortælle de måske kunne omgå fordi voksne misser er mere svære at omplacerer)…men noget tyder på det ER killinger (under 4-5 måneder) de vil have.
Jeg kender dem ikke, jeg kom blot itankt om dine mislinger.
Jeg har min vet. sygpl. telefonnummer et sted…det kan du få, hvis det er

[quote=DK Thomani;166602]Michelle - Vi sad og snakkede om Frodos mønster på chatten i går, og kunne absolut ikke blive enige :ups:

Kan du lokkes til at tage et billede af ham fra siden, mens han står op, så man kan se hans mønster tydeligt? :)[/quote]

Jeg skal prøve!

Men han har de samme cirkler som hans mor…tiihii

[quote=Missepigen;166608]Jeg skal prøve!

Men han har de samme cirkler som hans mor…tiihii[/quote]

Det lyder som om jeg har ret i at han er klassisk tabby så :slight_smile:

[quote=kamikaze;166605]De vil have to netop fordi de skal være indekatte. Noget jeg syntes er glimrende :ok:
Jeg er blot mellemled…ja nærmest mellem-mellemled :tihi:
Det er en af mine veterinærsygeplejerskers venner…de har været på internat, men da de vil have killinger (noget min vet. sygpl. har prøvet at fortælle de måske kunne omgå fordi voksne misser er mere svære at omplacerer)…men noget tyder på det ER killinger (under 4-5 måneder) de vil have.
Jeg kender dem ikke, jeg kom blot itankt om dine mislinger.
Jeg har min vet. sygpl. telefonnummer et sted…det kan du få, hvis det er[/quote]

Hmm desværre - der er altså kun en tilbage - den besked må du gerne giv videre

Det skal jeg nok, og er der en noget brugbart, skal jeg nok lade dig det vide :ok:

De kan da tage Mercur og en anden et andet sted fra?

Åh de er skønne! Tillykke Annie!
Han ligner en Europé! Ham kunne du måske fåp novice godkendt… Værd at undersøge - spændende at se deres udvikling

Knus

Det er ikke fordi jeg ikke vil ligge billeder op af ham - snøft snøft - men vi har ikke noget kamera! Det kamera jeg brugte til at tage billederne til denne tråd lånte jeg…

Håber det går.

Du skal jo snart hav ham hjem…glæder du dig?

[quote=Missepigen;168788]Det er ikke fordi jeg ikke vil ligge billeder op af ham - snøft snøft - men vi har ikke noget kamera! Det kamera jeg brugte til at tage billederne til denne tråd lånte jeg…

Håber det går.

Du skal jo snart hav ham hjem…glæder du dig?[/quote]

Ja, som en vanvittig :inlove:

Jeg tror også han glæder sig til at komme ud og lege med nogle andre misser…

Han savner Tjalfe noget så frygteligt:ked:
Det gør vi alle

[quote=Missepigen;169072]Jeg tror også han glæder sig til at komme ud og lege med nogle andre misser…

Han savner Tjalfe noget så frygteligt:ked:
Det gør vi alle[/quote]

Er Tjalfe flyttet?

Tjalfe mødte du også nede ved svigermor! En fin lille brun makrel tabby…

sød som en baby, fræk som en slagter hund