Missy og det blå tæppe

Missy lå og puttede i mit elskede tæppe… Da jeg ville have lidt af det blev hun altså ret mobset… :tihi:

Hvor ser det bare dejligt ud…

Hvad bilder du dig egentlig også ind? Have noget af tæppet? Er du ikke opdraget ordentligt endnu…

[QUOTE=Henriette;569906]Hvor ser det bare dejligt ud…

Hvad bilder du dig egentlig også ind? Have noget af tæppet? Er du ikke opdraget ordentligt endnu…[/QUOTE]

Jamen det er jo mit elskede tæppe… haha!
du kan også se, hun er lidt mobset over at få taget billeder, når hun putter

En perser, der er sur. Uha, så bliver man rigtig bange! :besvimer: :surrender:

:høhø::høhø:

Hvor ser det bare hyggeligt ud. :slight_smile:

[QUOTE=Saphiira;569907]Jamen det er jo mit elskede tæppe… haha!
du kan også se, hun er lidt mobset over at få taget billeder, når hun putter[/QUOTE]

Hehe ja hun ser også lidt surt ud på billede 2

hun ser da sød ud når hun ligger i tæppet der:D

men så har du vel lært nu at have mindst 2 af alting - kan lige se hendes blik “mit tæppe, fis af moster og find dit eget…” :tihi:

Aaaaww!! Jeg er da bare solgt til stanglakrids! :besvimer::hjerte::hjerte::hjerte:
Hvor ser det hyggeligt ud! I må hellere finde en ordning med det tæppe i stil med:

1. Morgen, middag, aften og nat er det Missys tur til at have tæppet.
  2. Bruger Missy ikke tæppet (f.eks. i forbindelse med måltider og toiletbesøg) kan du allernådigst få lov at låne det.
  3. Er tæppet i brug af andre end Missy skal det omgående returneres når Missy ønsker det.
    :tihi:

[QUOTE=Osquary;570358]Aaaaww!! Jeg er da bare solgt til stanglakrids! :besvimer::hjerte::hjerte::hjerte:
Hvor ser det hyggeligt ud! I må hellere finde en ordning med det tæppe i stil med:

1. Morgen, middag, aften og nat er det Missys tur til at have tæppet.
  2. Bruger Missy ikke tæppet (f.eks. i forbindelse med måltider og toiletbesøg) kan du allernådigst få lov at låne det.
  3. Er tæppet i brug af andre end Missy skal det omgående returneres når Missy ønsker det.
    :tihi:[/QUOTE]

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Skønne billeder - er vild med hendes “Fis af pomfrit - mit tæppe” - look!

Hihi hvor er hun skøn Tine :smiley: