Mistanker i oktober

Det er pænt af Malene-mor, at hun vil hjælpe mig med, at holde mig ren :slight_smile: Men måske vi skulle starte med et mindre ømfindigt område end min bagdel :venter:

:pote: Isabella, som havde l… i pelsen, og ville op og hygge hos sin Malene-mor :uha:

Hvad f…n tænker de tobenede på. Først er de væk hele dagen, så komme de hjem med en europé der er fejlfarvet (tortie). Hende kan jeg altså ikke lide. Det værste er dog at de andre katte, falder mig i ryggen. De syntes hun ih og åhh så dejlig.
Den er noget af det værste jeg har oplevet, den fedter og kæler vildt med mine mennesker. Er de totalt blinde, det er mig der er prinsessen her i huset.
Hun skal ud af mit hus og væk fra mine mennesker, men hvordan bær jeg mig an. Når alle er i mod mig, gode råd modtages gerne.

:pote:

Den forsømts Katja (forhenværende prinsesse)

[QUOTE=Lykke;1205185]Det er sådan en kasse med en masse spænde fugle i! Man kan se dem og lugte dem - de lugter SÅ darjligt - og man kan daske til dem… Men jeg forstår ikke, hvorfor jeg aldrig fanger noget :frowning:

:pote: Jack

Alle ELSKER mig :hjerte:

:pote: Hugo[/QUOTE]

Hey Jack, har du også sådan en kold ting, der stopper dig i at fange dem? :?
Her hvor jeg bor, hos madmor, der er en kasse de kalder “altan”. Der er lidt koldt engang i mellem, men når solen skinner!
Så smider jeg mig for at få varmet mavsen! :wehu:
Men… Så nogle gange, kan jeg høre en hel masse pip, og de LARMER helt vildt, mens de hopper rundt lige udenfor!
Jeg kan hverken se eller fange dem, og madmor siger at de sidder på en “rende”. Men det er jo noget man gør? :gruble:

Hvad dufter dine fugle af? Jeg kan ikke lugte mine, men der hvor jeg kommer fra, der duftede af små og store. :smiley:

:pote:

Jeg har fået en veninde:juhu: Hun er supersød:forelsket: Hun er lidt forsigtig - og har en mærkelig farve:S (hun er ikke blå - de tobenede kalder hende vist for sorttortiemakreltabby:confused:) - men vi skal såmænd nok blive gode venner:hjerte:
:pote:Gentleman Rafiki:pote:

Øv… jeg fik i alt fat i sådan ca halvdelen af vatrondelpakken… så flyttede Ann den i morges…
Hun siger at det jo altså IKKE var meningen at jeg skulle tømme pakken, men bare have taget en eller måske to og så have leget med dem…
Jam’n .- forstår hun da slet ikke, hvor kedelig sådan en vatrondel er, når først den er hevet ud af pakken og lagt under sengen, i vandskålen, i brusenichen, på Anns pude, på Jans pude, under Jans dyne, i kattebakken, i madskålen, under Anns dyne, på reolen, i vindueskarmen, på tøjhylden, i bunden af klædeskabet, på gulvet, osv… jeg er jo NØDT til at hente en ny, når den anden bare sådan ligger der…
:pote: Oddy

hvorfor skal hun lægge fælder for os - vi er da ikke dumme. vi ved da godt at hun ikke vil have vi går ud af hoveddøren -det jo nærmest banket ind i knolden på os - hvorfor lader hun den stå åben nu???

hm… hun kigger ikke…måske jeg skullle … ups der kom hun…jeg smutter på 1. salen inden hun opdager noget. Skøre fladnæser - hvorfor står de der ved hegnet

Den der lille “supersøde” veninde du har fået dig der Rafiki… BARE VENT!!! Hun er både dum og grim, men også lidt sej, for hun kan holde til en del smæk før hun skrider.
:pote: Lucky

Nå det er der hun er taget hen…
:pote: Hildi (der har kaldt en lille smule)

Nå jeg må hellere tage over sammen med Sugieh… Kom, vi FRÆÆÆÆÆÆÆSER…
:pote: Dione

Det er meget muligt at du har været til personalemøde til klokken 22.30…man hvordan forklarer du rimeligheden af at jeg skal vente SÅ længe med at lege med min fjerpind?? Om jeg må spørge???

  • og ja, det er dit dankort, 8 rabatmærker fra Netto, en pakke Gajol, en rulle tape, 2 hår-elastikker, et brev fra skattevæsenet og dine reserve cykelnøgler der ligger på gulvet…hvor skulle det ellers ligge???

:pote: Milou

De snakker om hvor dygtig jeg er. Fra 880g på ca 3 uger. Men jeg har jo ikke gjort noget? :?

Det må være mine evner til at dræbe flyvemusen! :rock:
(Ludvig er ikke til at stoppe igen, han elsker simpelthen at spurte rundt efter den. Men får kun lov under opsyn pga snoren)

Er jeg ikke bare sej?
:pote:-dask Ludvig

Min Malene-mor har købt et nyt kradse-sove-hyggetræ :thumbup: OG der var sååå meget vådmad :uha::smiley: Hun kender mig nu ret godt :høhø: Jeg er nu ret godt tilfreds med at have min helt egen madmor :hjerte:

:pote: Isabella, som er ret glad for sit eneherskerimperium :rock:

.oO Tobenet har investeret i div. nye kradsemiljøer - men hun fatter stadigvæk hat af, at jeg HADER bløde puder og deslige. Jeg skal have et hårdt liggeunderlag - TAK!
.oO Til gengæld er alt det nye tørfoderguf hun har satset på - umenneskeligt godt :savle: Det våde - tjooh jaah det må jeg nok lige vende tilbage omkring. Er ikke helt sikker på om det kan godkendes endnu.
Potedask
Bina :fin:

Det nu ret smart hun har lært at åbne døren, nu skal dronning fladnæse bare holde op med at drille min søster. Min søs tør jo ikke gå ud af døren når den gigantiske fladnæse ligger lige i døråbningen og tygger på en af HENDES bluser -

Men fladnæser er nemme, de rendte alle med hende i køkkenet så min søs kunne komme ud - ej hvor dejligt - en papkasse med stof. Den er da til mig. Og så kan søs da tag brændestablen.

At hun ikke kan forstå jeg er nødt til at få varmen på hende efter sådan en omgang- ja det må da være fordi hun er menneske

Hilsen
Kittemit

ÆV!!!
Kan I fortælle mig, hvordan man får et nyt sted at bo?
Ved I hvad Ann gjorde idag???

HUN GJORDE MIG VÅD!!!
Ja, sådan over det hele i al pelsen, og ikke nok med det, hun puttede også sådan noget i min pels, så Thane nu driller med at jeg stinker af pige :thumbdown:
Jeg prøvede virkelig meget at slippe væk, men hun er altså for hurtig, så efter to gange at være blevet sat ned i vasken igen, stod jeg bare helt stille og håbede at det snart var slut…
Det var det heldigvis… og så troede jeg jo at det var det… men næ nej…
Ann har sådan en VÆMMELIG maskine, som larmer helt vildt (det er ok) og som så BLÆSER på en :yikes: Dét var ikke spor sjovt!!!
Ann nusssede og kælede og roste rigtig meget, så lidt efter lidt fandt jeg i at blive blæst på det meste af kroppen… altså indtil hun sagde at nu var det vist nok for idag, selv om jeg stadig er våd pa mavsen og mine bagben. Det var godt at hun stoppede der - jeg var meget lettet!

Og nu har jeg så fået en belønning kalder hun det… MASSER af FP tun med aloe vera, min yndlingsgufmam :savle:

Så nu vil jeg tøffe hen og lægge mig på mit hemmelige sted under spisebordet… jeg synes ærligt talt at jeg trænger til en lille lur!

:pote: Saxo (der har været i sit første bad i lige knap to år)

Ps… Thane si’r at man skal på noget der hedder Udstilling, når man har været våd??? Hva’ det???
ikke noget med at blive våd eller blæst i pelsen vel???:bebe: