Mistede min kat

Mulle :lys:

Og til dig :kram:

Du gjorde dit bedste for mulle

2 Synes om

Kondolere.

Du er IKKE er ondt menneske…

Det lyder ikke til den kat har lært at være “rigtig” kat, og at sende den rundt en tur mere i manegen ville IKKE være til gavn for katten.

Du gjorde det rigtige, du gav katten fred. Hvis det trøster, så er den ikke længere en forvirret og bange lille kat :kram:

Og så ville jeg personligt klage over Dyreværnet, sådan en kat skal jo ikke bare ud af vagten så hurtigt som muligt :vred:

4 Synes om

Hvor er det en trist historie, stakkels lille Mulle :ked:
Men du har gjort det bedste for ham ved at give ham fred, så han ikke skulle mere igennem og han oplevede at være elsket den sidste tid i sit korte liv.
:sorger: lille Mulle :lys:

Og Mullemor :troste:

4 Synes om

:lys:

2 Synes om

Det er en forfærdelig oplevelse, du har fået - nu du endelig var klar til at have kat igen. Du burde jo ikke have været sat i den situation, når internatet godt vidste, at katten havde problemer. Men du gjorde det, som de ikke kunne finde ud af. Og ved du hvad - en aflivning af de rigtige årsager som her kan også være en kærlighedserklæring til katten :heart:

7 Synes om

Øv, for en oplevelse - stakkels dig, men hvor var det dog heldigt for Mulle, at han endte hos en der tog ansvar, og gjorde det eneste rigtige. :+1:

Håber du har mod på at gi’ en ny kat en chance - det har både du og en anden heldig kat fortjent! :crossed_fingers:

7 Synes om

1000 tak for dine varmen ord det trøster mig i en meget svær tid

Kram

1 Synes om

1000 tak for dine varmen ord det trøster mig i en meget svær tid. Jeg har ikke kunne svare da jeg er ny og fik en besked om at jeg havde brugt de antal svar.
Så har kun kunne trykke på hjertet
Kh Kirsten

1 Synes om

1000 tak for dine trøstende ord… Jeg er slet ikke klar til ny kat… Jeg er stadig meget ked og trist. Det er mine følelser for min smukke Mulle dreng mærker ikke noget mere. Og jeg kæmper med at da Mulle fik den endelige sprøjte tror jeg ikke han sov tungt nok for som jeg skrev kom han med en dyb klage lyd i 3 til 4 cekunder. Og jeg er så ked af at han skulle få smerter på en måde påført af mig da jeg stod ved siden af ham. Men han kom hurtigt op i mine arme og holdt godt fast og jeg nussede ham og talte til ham og jeg håber at han mærkede at jeg var der… Hold op jeg savner ham…

5 Synes om

:kram:

1000 tak :heartpulse:

:heartpulse:

Tak for dine varmen ord. Jeg havde klart tænkt at ringe til katte hjemmet når de åbnede i dag kl 10. Hold da op jeg fik voksen skæld ud. Jeg forklaret det hele og jeg havde jo også ringet til dem d 12 august da jeg ikke forstod hans bide adfærd. Jeg sagde at jeg havde lagt Mulle til at sove i lørdags da han ikke havde det godt og jeg under ingen omstændigheder ville sende ham tilbage da jeg syntes han var i ringe tilstand da jeg fik ham hjem og at de havde fortiet at han foruden familien som havde smidt ham ud også havde været hos anden familie i 1 døgn og jeg ikke kunne bære Mulle skulle ende som kastebold. Han var forvirret og nervøs i forvejen.

Så sagde hun at hun syntes det ikke var den rigtige beslutning. Hun syntes at jeg burde levere ham tilbage og så ville de beslutte hvad der skulle ske med ham… For han kunne godt blive en god kat hos nogen som havde forstand på katte og kunne håndtere at han bed og rev. For hos dem havde der intet været…
Bang sagde det i mir hovedet der fik jeg bekræftede at jeg havde ret i mine bange anelser at han ville blive sendt ud igen.

Jeg er stadig væk meget mærkede af det hele. Og med alle jeres hilsner og ord ved jeg det var det bedste for Mulle. Som en skrev… En død kat har ikke ondt men gør ondt at skifte mange hjem… Tusind tak til dig

7 Synes om

:heartpulse:

Tak for dine trøstende og hel rigtige ord. :heartpulse:

:kram:

1 Synes om

Tak til jer alle som har været så omsorgsfulde at svare på mit oplæg omkring lille Mulle dreng som jeg lage til at sove i lørdags efter kun 13 dage hos mig.

Jeg blev oprettet i går og fik besked om at jeg havde brugt de antal svar de første 24 timer. Jeg har kun kunne trykke på hjertet som svar.

Det er utroligt brugbart for mig. Jeg ved jeg gjore det rigtige selvom det smerter mig meget. I har hjulpet mig meget tak for det.

Jeg er stadig meget mast over det og jeg har det skidt med at Mulle kom med den dybe klage lyd da han fik den sidste sprøjte. Det var slet ikke meningen at det skulle gøre ondt men den beroligende medicin eller bedøvelse have nok ikke nået at virke ordentligt. Det var heldigvis kun 3 til 4 cekunder og jeg skyndte mig at få ham op i armene og håber han mærkede at jeg var hos ham… Så græder jeg igen…

Jeg ringede til katte hjemmet kl 10 da de åbnede.

Hold nu op jeg fik voksen skæld ud. Hun kunne godt huske Mulle som hed tesler hos dem og hun kunne også huske at jeg havde ringet efter en uge for at få hjælp til at forstå hans bide adfærd. Jeg forklaret at jeg havde lagt ham til at sove i lørdags og at jeg under ingen omstændigheder ville sende ham retur da jeg syntes han var i en sørgelig tilstand da jeg hentede ham. Lad passiv meget tynd og dehydrerert. Og han havde dårlig mave. Og jeg ikke kunne bære at han skulle være kaste bold. Mulle var forvirret og bange nok efter al det han havde været ude for.

Hun blev sur og sagde at hun ikke mente at det var den rigtige beslutning. Han skulle være kommet retur og så skulle de nok tage beslutningen om hvad der skulle ske med ham. For han kunne godt blive en god kat han skulle bare ud til nogen som har forstand på katte og kunne afhjælpe hans bide adfærd for der havde intet været hos dem.

Det fik jeg og jer der har skrevet til mig ret.

Jeg tog den rigtige beslutning for Mulle selv om det er meget hårdt og utroligt trist. Han ville højst sandsynligt blive sendt ud igen.

Jeg fik ikke tilbudt en anden misse ven og jeg havde også sagt nej tak.

Jeg er langt fra klar til ny kat.

Jeg savner ham så meget så meget. :sleepy:

7 Synes om

Ja, de havde garanteret sendt ham ud igen - godt du fik det forhindret.
Det er da i den grad uforskammet at antyde at du ikke har forstand på katte, når du ringer og er ked af det, det er ikke et sted, jeg ville vælge at købe en ny kat. :thumbdown:
Men en dag, når du der parat, så få dig en ny lille ven, der sidder mange dejlige katte og venter på en hjertevarm person som dig. :love:

7 Synes om

Tusind tak og nej skal ikke have kat der fra igen. Aldrig

1 Synes om

Selvfølgelig savner du Mulle, :kram:
Men du hjælp ham, selv om at hjælpe beds er det der gør mest ondt

2 Synes om