Mistet min elskede kat đź’”

Hej jeg er ny i gruppen, jeg trængte til et sted hvor jeg ku dele mine tanker og spørgsmål med andre ligesindede. I torsdags havde jeg min elskede kat til dyrlæge, hun konstaterede han havde urinvejsinfektion og han fik kateter i og sku overnatte der til næste dag, dyrlæge sagde hun var sikker på Messi (kat) ville klare det fordi han var så ung og stærk, men om aftenen ringede hun og sagde hans nyre var stået af og han døde :broken_heart: jeg er stadig sønderknust :broken_heart: Messi var mere end bare en kat han var også min ven han var MIN, fuldte mig overalt, snerrede aldrig af mig men ku finde på det overfor andre, han lagde sig kun hos/på mig. Jeg har haft en del katte men han var noget særligt lyder måske dumt men han var min bedste ven :broken_heart:vores anden kat Sille er slet ikke det samme, hun er mere bare sin egen… Jeg prøver at være stærk, også for at mine børn ik skal blive ved med at græde, men ofte sniger der en tåre ud. Jeg savner ham så frygtelig :broken_heart:

Stort :kram: til dig og et :lys: for din Messi. Det er hårdt at miste, især dem der står os meget nær. :brist:

1 Synes om

Det var trist. Alle herinde kan relatere til hvordan du har det. Bedste tanker og et lys for din kat
:lys:

1 Synes om

Det er så hårdt at skulle sige farvel - det er helt i orden at sørge over en elsket kat.
:troste:
:lys:

1 Synes om

Ja, det gør så usigeligt ondt at miste et pelset familiemedlem.

MĂĄ Messi hvile i fred. :lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt. Det er altid svært at miste - især når det sker helt uventet som i dit tilfælde. Og folk, der tror, at en kat “bare” er en kat, tager så grueligt fejl.

1 Synes om

:lys:
Det gør mig unådeligt ondt for dig, men nogle gange er livet bare så uretfærdigt, og du har naturligvis lov at græde. Sørg for at Sille får masser af opmærksomhed, for hun savner helt sikkert også Messi.:cry:

1 Synes om

Det gør mig ondt at høre

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt at høre…

Hvil i fred, lille mis :heart:
:lys:

1 Synes om

:cry::candle:

1 Synes om

Følelsen kender vi… de katte bliver aldrig glemt, men vil altid være savnet…

:cry: pas godt på Silje hun savner Messi og kan mærke jeres sorg

1 Synes om

Det gør mig frygteligt ondt :frowning:
Vi kender alt for godt følelsen.

Venligst
Dorthe

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:
God rejse smukke sorte Messi :lys:

1 Synes om

Hvil i fred :lys:

1 Synes om