Mit allerførste Photoshop billede af Oliver

:::::Obs:::: Endnu et billede længere nede::::::::::

Ja jeg fik igår fingere i photoshop elements 8 og har her i formiddags leget lidt med det… Det er allerførste gang jeg overhovedet prøver programmet, så mit billede er laaaaangt fra professionelt eller wow… :tihi:

Men synes lige jeg ville vise jer det…

Det er da flot ,:slight_smile:
Er selv først i baby skoene med det , men det er sjov at lege rundt med .

[QUOTE=Noël;582520]Det er da flot ,:slight_smile:
Er selv først i baby skoene med det , men det er sjov at lege rundt med .[/QUOTE]

Ej tusinde tak :smiley:
Jeg er vist på spændbarn stadiet :stuck_out_tongue: men ja det er rigtig sjovt… Men godt jeg fik en bog med om det… Ellers havde jeg da sidde og revet mig selv i håret nu… :tihi:

[QUOTE=Maria-Amalie;582522]Ej tusinde tak :smiley:
Jeg er vist på spændbarn stadiet :stuck_out_tongue: men ja det er rigtig sjovt… Men godt jeg fik en bog med om det… Ellers havde jeg da sidde og revet mig selv i håret nu… :tihi:[/QUOTE]

Hvor er du heldig , jeg fik mit program (ikke helt det samme som dit) af en ven som fik det igennem arbejde/studie hvor han fik registring med til 3 computer , så den en brugte han på min . En rigtig skat :slight_smile:
Men kunne nu godt havde brugt en bog , men det går også ved at prøve sig frem og bare lege med det :slight_smile:

[QUOTE=Noël;582526]Hvor er du heldig , jeg fik mit program (ikke helt det samme som dit) af en ven som fik det igennem arbejde/studie hvor han fik registring med til 3 computer , så den en brugte han på min . En rigtig skat :slight_smile:
Men kunne nu godt havde brugt en bog , men det går også ved at prøve sig frem og bare lege med det :slight_smile:
[/QUOTE]

Jeg købte mit program i et foto butik til en fabelagtig pris… og fik nærmest smidt bogen i nakken på vej ud af butikken… :høhø: Bogen hedder “Billedebehandling” af Casper tybjerg og Vagn-Ebbe Kier (den er bygget op over photoshop elements 7) Jeg er har nr. 8 men man kan sagtens bruge den alligevel… Så hvis du mangler en go bog, kan jeg anbefalde denne…

Eller måske en af “For dummies” bøgerne"… Dem havde jeg selv tænkt på at jeg skulle ud og finde nemlig :smiley:

Ja jeg har det også, men er ikke rigtigt kommet igang med det endnu - synes det er super svært :frowning:

Super sødt billed af smukke Oliver og så på hans 1 års dag :wink:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;582529]Ja jeg har det også, men er ikke rigtigt kommet igang med det endnu - synes det er super svært :frowning:

Super sødt billed af smukke Oliver og så på hans 1 års dag ;)[/QUOTE]

Ih mange tak :smiley: Ja fødselsdag barnet ligget ovre på kommoden og små sover nu… Det er hårdt at ha fødselsdag åbenbart… :tihi:

Altså havde jeg ikk den bog, ville jeg også være helt lost… Blev forslået af Alice man kunne google guides til elements, så ville der komme en hel del frem… Måske det var en løsning?

Ih hvordan kunne du det - i Photoshop? gik du væk fra brugervenlige Paint Shop Pro? Nå, øvelse gør mester - til lykke med det gode resultat.

Og ikke mindst til lykke med Olivers føs’da’

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;582537]Ih hvordan kunne du det - i Photoshop? gik du væk fra brugervenlige Paint Shop Pro? Nå, øvelse gør mester - til lykke med det gode resultat.

Og ikke mindst til lykke med Olivers føs’da’[/QUOTE]

Jeg har simpelthen ledt over land og by efter paint shop pro og det var ikke til at støve op i nogle butikker… Så da jeg fik et yderst godt tilbud på det Photoshop elements 8, slog jeg til :slight_smile:

Jeg klippede Oliver og den lille kylling ud, og flettede dem sammen med den grønne baggrund, hvor jeg så skrev tekst og rettede det hele til… :smiley: (lyder total prof… :tihi:) Havde jeg ikke haft bogen havde jeg siddet og slået hovedet ned i bordet nu… :ups:

Og mange tak for fødselsdags hilsne og den fine kommentar… :slight_smile:

:tihi: Så må du jo bare lave guides til os andre men hvordan du gør :wink:

:klapper:
Tror du vil få mere succes ved at google…

Jeg gør dig/jer vist bare mere forvirrede end i er i forvejen… :tihi:

Nu har jeg leget lidt mere og som i kan se har jeg fået nyt banner :smiley:

Her er det i stor størrelse

Jeg kan godt forstå, at du kan have lyst til at prøve noget nyt, men hvis jeg må sige noget - det gamle var altså smadderflot.
Men det er naturligvis et spørgsmål om smag og behag, som jo aldrig kan diskuteres. Dit banner er dit. :wink:

Hvor er du dygtig :slight_smile: men det er jo også en flot model :slight_smile:
hilsen Lisbeth

Det lykkes da rigtig godt for dig :slight_smile:

[QUOTE=Maria-Amalie;582705]Nu har jeg leget lidt mere og som i kan se har jeg fået nyt banner :smiley:

Her er det i stor størrelse

[/QUOTE]

Wauw en fed baggrund du har brugt til dette billed, den er jeg da heeeelt vild med - Jeg elsker sommerfugle :hjerte:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;582537]Ih hvordan kunne du det - i Photoshop? gik du væk fra brugervenlige Paint Shop Pro? Nå, øvelse gør mester - til lykke med det gode resultat.

Og ikke mindst til lykke med Olivers føs’da’[/QUOTE]

Du har ret Lis Paint Shop Pro er bedre til uøvede, den er meget mere logisk bygget op, og desuden findes der en milliard tutorials/guides til den, rundt om på nettet.
Jeg har undervist i både photoshop og paint shop pro, og mine elever er alle som en blevet dygtige i psp. Hvorimod ps hurtig har taget modet fra de fleste. Desuden kan psp næsten det samme som ps, hvis bare man lærer funktionerne at kende.

Man kan hente en prøve periode på den sidste nye Paint Shop Pro her :

Hvis man vælger en af de tidligere programmer, så koster det omtrent ingenting :slight_smile:

Läckra bilder!
Pass på…scrapbooking är vanebildande :wink:
Jag elsker det…

[QUOTE=FinnFrode;582774]Jeg kan godt forstå, at du kan have lyst til at prøve noget nyt, men hvis jeg må sige noget - det gamle var altså smadderflot.
Men det er naturligvis et spørgsmål om smag og behag, som jo aldrig kan diskuteres. Dit banner er dit. ;)[/QUOTE]

:tihi: Mange tak for den fine kommentar om mit “gamle” banner… Jeg kan godt lide at skifte lidt rundt iindmellem, og var/er så glad for resultatet af det lilla´e at det måtte på som banner… :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;582779]Hvor er du dygtig :slight_smile: men det er jo også en flot model :slight_smile:
hilsen Lisbeth[/QUOTE]

Ih mange tak… Der er stadig lang vej endnu, men jeg øver og øver… :tihi:

Oliver takker for de fine ord :pote::tihi:

Mange tak… Jeg prøver i hvertfald så godt som jeg kan…:smiley:

Jeg var også solgt da jeg fandt den… :smiley: Synes det er så forårs agtigt…

[QUOTE=Lotta;583058]Läckra bilder!
Pass på…scrapbooking är vanebildande :wink:
Jag elsker det…[/QUOTE]

Jeg tror allerede jeg må krybe til korset og erklærer mig afhænig, for det er godt nok sjovt at sidde og pille med :smiley:

Mange tak for den fine kommentar…